We wnętrzu odnowiono m.in. deskę rozdzielczą i zmieniono kształt kierownicy.
W zakresie bezpieczeństwa nowy RAV4 wyposażony jest teraz m.in. w systemy TRC i VSC, udoskonalono przednie zawieszenie, zastosowano dwupoziomowe przednie poduszki powietrzne, a poduszki boczne i kurtyny powietrzne dostępne są w opcji.
Samochód z zacięciem sportowym - jak RAV4 - musi zapewniać doskonałe prowadzenie, trzymanie się drogi i niezawodny system hamowania. Nowa "ravka" ma zmodyfikowane i unowocześnione przednie zawieszenie z systemem tłumienia drgań.
Unowocześnienia wprowadzono też w układzie kierowniczym: nowa przekładnia i pompa ułatwiają nie tylko manewrowanie przy niskich prędkościach i podczas parkowania, także podczas jazdy po autostradzie.
W każdym samochodzie sercem pozostaje silnik. Nowy dwulitrowy benzynowy silnik RAV-a z systemem VVT-i ma teraz moc 150 KM i spełnia normy czystości EURO IV.
Silnik ten rozpędza pojazd do 100 km/godz. w 10,6 sekundy. Prędkość maksymalna to 185 km/godz. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 8,7 l/100 km.
Do wyboru są także silniki: benzynowy o pojemności 1,8 l z systemem VVT-i i mocy 125 kM, osiągający maksymalną prędkość 175 km/godz. i wysokoprężny, dwulitrowy D-4D, o mocy 116 KM, przyspieszający do setki w 11,1 sekundy. Można go rozpędzić do 170 km/godz. a zużycie paliwa wyniesie 7,1 l/100 km. (A)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?