Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowa Toyota - jeszcze bardziej oszczędna

Janusz Michalczak
W Galerii Bonarka samochód prezentowali: red. Wojciech Majewski oraz rajdowiec Leszek Kuzaj
W Galerii Bonarka samochód prezentowali: red. Wojciech Majewski oraz rajdowiec Leszek Kuzaj Janusz Michalczak
Hybryda w C-HR. Więcej komfortu i supernowoczesnej stylistyki

Od 1 września Polacy zamówili łącznie ponad 400 sztuk Toyoty C-HR, co zwiastuje sukces rynkowy tego nowego crossovera. Aż 75 proc. całkowitej oferty to limitowana seria Prime Edition i wersje z napędem hybrydowym.

Najpopularniejszy napęd

Toyota C-HR w tej edycji jest czymś więcej niż kompletnie wyposażonym samochodem. - Standardowo wersja obejmuje m.in. pełne oświetlenie w technologii Pure LED z kierunkowskazami sekwencyjnymi, a także system audio JBL klasy premium oraz fotele pokryte perforowaną skórą z elementami w kolorze Vision Violet - podkreśla Małgorzata Ochel-Trębacz, przedstawicielka InterCar Nowak, autoryzowanego dealera Toyoty, firmy, która zorganizowała w miniony piątek w Galerii Bonarka pokaz tego auta.

Standardem we wszystkich wersjach modelu C-HR jest pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense, obejmujący układy ochrony przedzderzeniowej z systemem wykrywania pieszych oraz ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z funkcją powrotu na zadany tor jazdy, a także aktywny tempomat i automatyczne światła drogowe.

Pod maską Toyoty C-HR może się znaleźć benzynowa jednostka 1.2 Turbo o mocy 116 KM z 6-stopniową, manualną skrzynią - od 79 900 zł. Silnik wykazuje się średnim zużyciem paliwa na poziomie 5,7 l/100 km oraz emisją spalin 128 g/km. Klienci mają do wyboru 6-stopniową manualną skrzynię biegów lub bezstopniową przekładnię CVT, zaprojektowaną pod kątem szybkości reagowania.

Najpopularniejsza okazuje się wersja z hybrydowym napędem IV generacji o mocy 122 KM i przekładnią E-CVT, dostępna od 104 900 zł. Wybrało ją aż 75 proc. klientów. Jednym z największych atutów hybrydy w modelu C-HR jest średnie zużycie paliwa na poziomie 3,7 l/100 km oraz cicha praca napędu.

Bogata w standardzie

Już model podstawowy (79 900 zł) oferuje bardzo bogate wyposażenie. Standardem dla każdego egzemplarza stał się wspomniany wcześniej pakiet systemów bezpieczeństwa Toyota Safety Sense. W standardzie otrzymujemy również centralny zamek, elektrycznie sterowane wszystkie szyby i lusterka z podgrzewaniem, a także system audio, klimatyzację i komputer pokładowy. Do tego wielofunkcyjną kierownicę z regulacją w dwóch płaszczyznach i antenę dachową typu Shark-Fin.

Toyota C-HR oferuje wyjątkową precyzję prowadzenia wśród crossoverów. Ograniczenie przechyłów nadwozia, które zwykle w większym stopniu dotyczą wysokich samochodów, poprawia komfort jazdy.

Nawet na wysłużonych drogach samochód zachowuje bardzo dobrą stabilność i precyzję. O wysokiej jakości wykończenia wnętrza decydują unikatowe materiały, w tym gładka, luksusowa skóra Nappa i satynowo-srebrne zdobienia. Odcień niebieskich podświetleń dobrano tak, by tworzyć harmonijną całość.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski