Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nowy sponsor Wisły

Bartosz Karcz
Logo firmy Totolotek SA nie zastąpi Tele-Foniki na koszulkach
Logo firmy Totolotek SA nie zastąpi Tele-Foniki na koszulkach Fot. BARTEK SYTA
Piłkarska ekstraklasa. „Biała Gwiazda” podpisała dwuletnią umowę z firmą Totolotek SA.

Wisła ma nowego sponsora. Z klubem z ul. Reymonta związała się firma Totolotek SA. Dziś zostanie to ogłoszone podczas konferencji prasowej.

Właśnie na niej podane zostaną również szczegóły współpracy. Wiadomo już jednak, że umowa będzie obowiązywać przez najbliższe dwa lata, a klubowa kasa zostanie dzięki temu zasilona kwotą niespełna miliona złotych na rok.

Wisła od dłuższego czasu szuka zewnętrznych sponsorów. Przede wszystkim w celu ich znalezienia w marcu „Biała Gwiazda” podpisała umowę z firmą UFA Sports. Rozmowy z Totolotkiem SA, firmą zajmującą się zakładami sportowymi, trwały już jednak wcześniej. Firma ta chciała wejść do polskiej ekstraklasy i reklamować się poprzez uznane firmy.

Legia Warszawa i Lech Poznań odpadły na dzień dobry, bo te kluby mają już podpisane umowy z podobnymi firmami. Wytypowano jednak trzy inne kluby: Górnika Zabrze, Lechię Gdańsk i przede wszystkim Wisłę Kraków. O tym, że Totolotek SA zawarł umowy z Lechią i Górnikiem, poinformowano już kilka dni temu. Teraz przychodzi pora na Wisłę. Rozmowy rozpoczęto kilka miesięcy temu, a ostateczny kształt umowy dopinali już pracownicy zatrudnieni przez UFA Sports.

Totolotek nie będzie strategicznym sponsorem „Białej Gwiazdy”. Ma to być jednak jedna z firm, które będą wspierać budżet klubu. W nowej strategii Wisły takich podmiotów ma być znacznie więcej, co ma wpłynąć na poprawę nadszarpniętych finansów. Logo Totolotka SA nie znajdzie się na koszulkach piłkarzy „Białej Gwiazdy”, ale będzie eksponowane na oficjalnej stronie internetowej klubu, tzw. ściankach, które wykorzystywane są na konferencjach prasowych i w tzw. strefie mieszanej, gdzie przeprowadzane są wywiady z zawodnikami przed i po meczach.

A co ze sponsorem strategicznym, czyli takim którego reklama znajdzie się na koszulkach piłkarzy Wisły? Czynione są starania, żeby taka umowa została podpisana jeszcze przed startem nowego sezonu i ponoć jest na to duża szansa. W tym wypadku będzie już można mówić o znacznie większych pieniądzach, liczonych w kilku milionach złotych na rok. Jeśli oczywiście do podpisania takiej umowy dojdzie, bo o tym, że klub szuka sponsora, który zająłby miejsce Tele-Foniki na koszulkach, mówi się już od dłuższego czasu, ale póki co, wszystko kończyło się jedynie na medialnych spekulacjach.

KARA I TERAPIA

Zawieszenie w prawach piłkarza na okres jednego roku w zawieszeniu na dwa lata oraz kara dodatkowa – pieniężna, w wysokości 15 000 złotych – tak wygląda kara, jaką nałożyła na Łukasza Burligę Wisła Kraków za wizytę w punkcie bukmacherskim.

Piłkarz „Białej Gwiazdy” spotkał się z zarządem Wisły i przyznał do zarzucanego czynu. Na spotkaniu Burliga przyznał również, że jest uzależniony od hazardu. W związku z tym klub w porozumieniu z zawodnikiem wyśle go na terapię leczenia uzależnień.

(BK)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski