Najbardziej skuteczną formą promocji są kampanie zawierające zarówno tradycyjne elementy reklamowe publikowane w papierowym wydaniu gazety, jak i elementy interaktywne umieszczane w serwisie internetowym. Dzięki synergii między gazetą Dziennik Polski oraz portalem
DziennikPolski24.ploferujemy Państwu możliwość tworzenia pakietów reklamowych zbudowanych z elementów emitowanych w tych dwóch mediach.
Pakiety takie mogą się składać zarówno z produktów tylko powielających i wzmacniających przekaz, ale także z emisji reklam uzupełniających się wzajemnie i nawiązujących do siebie swoją treścią np. adresem strony internetowej umieszczonym w reklamie papierowej. Szczególnie produkty interaktywne mogą być tu doskonałą kontynuacją kampanii prowadzonej w gazecie wzbogacając je o galerie zdjęć produktów, pliki video czy formularze kontaktu z konsumentami.
Konstrukcja i wartość pakietów w ofercie PRINT-ON-LINE negocjowana jest indywidualnie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?