Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Oferta PRINT-ON-LINE

Redakcja

https://d-pt.ppstatic.pl/k/r/1/fe/94/52f7614882d81.gif

Najbardziej skuteczną formą promocji są kampanie zawierające zarówno tradycyjne elementy reklamowe publikowane w papierowym wydaniu gazety, jak i elementy interaktywne umieszczane w serwisie internetowym. Dzięki synergii między gazetą Dziennik Polski oraz portalem

DziennikPolski24.pl

oferujemy Państwu możliwość tworzenia pakietów reklamowych zbudowanych z elementów emitowanych w tych dwóch mediach.

Pakiety takie mogą się składać zarówno z produktów tylko powielających i wzmacniających przekaz, ale także z emisji reklam uzupełniających się wzajemnie i nawiązujących do siebie swoją treścią np. adresem strony internetowej umieszczonym w reklamie papierowej. Szczególnie produkty interaktywne mogą być tu doskonałą kontynuacją kampanii prowadzonej w gazecie wzbogacając je o galerie zdjęć produktów, pliki video czy formularze kontaktu z konsumentami.

Konstrukcja i wartość pakietów w ofercie PRINT-ON-LINE negocjowana jest indywidualnie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski