Paliwo, ceny, bezpieczeństwo...

Redakcja
Mniejsze znaczenie odgrywają takie cechy jak: marka samochodu (ważna dla 59 proc. badanych), pojemność silnika (56 proc.) i system ABS wspomagający hamowanie (52 proc.). Najmniejsze znaczenie dla badanych miała klimatyzacja. Tylko 40 proc. uznało ją za ważny element wyposażenia samochodu. Jedna trzecia badanych (32 proc.) uznała ją za element nieistotny.

(pap)

 Cztery piąte Polaków (80 proc.) wymienia zużycie paliwa, cenę i poziom bezpieczeństwa jako najważniejsze cechy przy zakupie samochodu - wynika z sondażu TNS OBOP. W dalszej kolejności badani wymieniali dostępność serwisu (70 proc. odpowiedzi), komfort jazdy (67 proc.), bezpłatny pakiet ubezpieczeń przy zakupie (66 proc.) i dogodny system rat (65 proc.).
 Respondenci mający już samochód częściej jako ważne cechy wymieniali: pojemność silnika, dostępność serwisu i komfort jazdy. Najpopularniejszym źródłem informacji o pojazdach są rozmowy ze znajomymi. Tę formę zdobywania wiedzy o autach wymienia połowa badanych.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie