Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pasja i nowatorskie wizje

DD
Andrzej Wiśniowski Fot. WIŚNIOWSKI
Andrzej Wiśniowski Fot. WIŚNIOWSKI
Rozwój polskich firm sprawia, że rozbudowują swoje siedziby i zmniejszają bezrobocie w Polsce, będąc marką swoich regionów. Ich wizytówką są nowoczesne budynki, ogromne hale produkcyjne, a przede wszystkim wysokiej jakości produkty.

Andrzej Wiśniowski Fot. WIŚNIOWSKI

WIŚNIOWSKI. Recepta na rozwój firmy - potencjał i prestiż

Tak jest niewątpliwie w przypadku firmy WIŚNIOWSKI - największego polskiego producenta bram i systemów ogrodzeniowych.

Budowanie rangi

Firma WIŚNIOWSKI jest jednym z największych pracodawców w regionie. Zatrudnia ponad 1100 osób. Samo biuro konstrukcyjne to ponad 40 inżynierów, którzy projektują, badają i wciąż udoskonalają produkty WIŚNIOWSKI.

W ofercie handlowej znajduje się setki produktów z zakresu bram garażowych, przemysłowych, systemów ogrodzeniowych, a także stolarki stalowej i aluminiowej. Cały ten asortyment znajduje swoich odbiorców zarówno w Polsce, jak i w całej Europie.

Firma taka jak WIŚNIOW-SKI to potencjał i prestiż dla regionu, zachęta dla innych firm do rozwijania swojej działalności na Sądecczyznie. Firma ta, obok innych, buduje rangę Nowego Sącza.

Kooperując z mniejszymi lokalnymi firmami, daje im zlecenia, dzięki czemu powstają kolejne miejsca pracy. Przyczynia się także do rozwoju Nowego Sącza, nie tylko jako pracodawca czy wspierając finansowo lokalne inicjatywy, ale także poprzez podatki i opłaty wnoszone do gminnej kasy.

Zdobywanie pozycji

Od początku istnienia firma WIŚNIOWSKI, prekursor i największy polski producent bram garażowych oraz systemów ogrodzeniowych, kładzie bardzo duży nacisk na rozwój poszczególnych produktów przeznaczonych do bardzo różnorodnej grupy odbiorców. Oferta uwzględnia zarówno klientów ukierunkowanych na ekonomiczne rozwiązania, jak również dla tych, którzy chcą zainwestować w bardziej zaawansowane technologie, zwiększające znacząco komfort użytkowania.

- Stworzenie tak szerokiego wachlarza nie byłoby możliwe bez wnikliwej analizy tendencji rynkowych - mówi Andrzej Wiśniowski. - Inspirują nas nasi klienci, a my staramy się zapewnić im produkty, z których będą zadowoleni przez wiele lat. Każdy element rozwoju procesów technologicznych i samych produktów jest z jednej strony wynikową potrzeb konsumenckich, z drugiej potrzebą ich wyprzedzenia. W efekcie możemy zaproponować rozwiązania, które wybiegają poza standardy - mówi właściciel firmy. Jak podkreśla Andrzej Wiśniowski, nie jest sztuką podążanie za konkurencją, a jej wyprzedzanie. Zdobycie takiej pozycji wymaga ogromnej determinacji, odwagi, ale i elastyczności, i dynamiki działań.

Pod nowym logo

Firma WIŚNIOWSKI spełnia wszystkie te kryteria. Potwierdzeniem jest przekuty na działania cel zmiany wizerunku firmy. Od września 2012 r. WIŚNIOWSKI "legitymuje się" nowym logo. Cały proces rebrandingu jest wynikiem dbania o markę, jej pozycji na rynku, a także postrzegania przez odbiorców potrzeby dostosowania się do ich oczekiwań.

- Budujemy bardziej nowoczesny, innowacyjny i dynamiczny wizerunek, adekwatny do wysokiej jakości produktów, które wytwarzamy. Rozwijamy ekspansję na rynku krajowym i zagranicznym. W wypłynięciu na jeszcze szersze wody ma nam pomóc nie tylko produkt, ale także logo, które zostanie zapamiętane - mówi właściciel firmy.
A nowe logo to odzwierciedlenie pasji i nowatorskich wizji. Po wrześniowej premierze logo na rynku polskim WIŚNIOWSKI z nowym już wizerunkiem prezentuje się na największych targach budowlanych w Europie w Monachium. W ramach spotkania budowlanego WIŚNIOWSKI wystawia bramy i systemy ogrodzeniowe, które są tworzone w myśl zrównoważonego budownictwa. Produkty projektowane przyszłościowo z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań, które uwzględniają kwestie ekonomiczne, bezpieczeństwo, łatwość i wygodę użytkowania. To co jednak najważniejsze dla przyszłych użytkowników bram i ogrodzeń, to właściwa relacja jakości do ceny. Oznacza to, że są to produkty nie tylko konkurencyjne cenowo, ale też świetne pod względem jakości.

Wszystkie te zalety potwierdzają certyfikaty ISO 9001:2008 oraz OHSAS 18001:2007, a także Certyfikaty, Aprobaty i Atesty Higieniczne.

(DD)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski