PKO Bank Polski: Rozszerzona rzeczywistość w aplikacji dla dzieci

Anna NagelZaktualizowano 
(zdjęcie ilustracyjne)
(zdjęcie ilustracyjne) fot. Sławomir Mielnik
Warszawa. Nowatorska aplikacja to element nowoczesnej i kompleksowej edukacji ekonomicznej dla dzieci, którą realizuje PKO Bank Polski.

PKO Bank Polski prowadzi edukację finansową dla najmłodszych w wieku 5-13 lat, zarówno poprzez produkty takie jak PKO Junior czy SKO, nowoczesne narzędzia, jak i aktywne działania komunikacyjne.

W celu przybliżenia dzieciom świata finansów już od najmłodszych lat bank wydaje kwartalnik „Brawo Bank” w trzech wersjach: papierowej, elektronicznej oraz mobilnej. Zgodnie z ideą „nauka przez zabawę” ilustrowana publikacja oprócz przygód głównych bohaterów, gier oraz zabaw zawiera materiały edukacyjne, interaktywne oraz konkursy aktywizujące.

Dzięki możliwościom rozszerzonej rzeczywistości (AR) czytelnicy „Brawo Banku” uzyskują dostęp do dodatkowych treści, m.in. artykułów oraz gier i łamigłówek w trójwymiarowej odsłonie. Wystarczy na mobilnym urządzeniu zainstalować aplikację Brawo Bank AR i podczas przeglądania drukowanej wersji magazynu przyłożyć ją do odpowiedniej strony, by zobaczyć więcej. Na ekranie smartfona lub tabletu przyłożonego do rysunku możemy zobaczyć bohaterkę w ruchu i usłyszeć jej głos, gdy zadaje kolejną zagadkę.

- Urządzenie elektroniczne w rękach dzieci to już codzienność i cieszy to, że coraz częściej są one wykorzystywane do zainteresowania nauką. Dlatego PKO Bank Polski wprowadza aplikację z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości Brawo Bank AR. Atrakcyjna, nowatorska i skuteczna - tak wygląda edukacja finansowa najmłodszych w wydaniu PKO BP - tłumaczy Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej.

Rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality) to system, za pomocą którego mogą łączyć się wymiary: rzeczywisty z wirtualnym, tworząc nową jakość w interaktywnym czasie. AR jest wykorzystywana w różnych obszarach nauki i biznesu. Niezaprzeczalną korzyścią AR jest uatrakcyjnienie przekazu i zachęcenie do zainteresowania tematem.

Wideo

polecane: FLESZ: Bez wiz do USA? Potrzebna pomoc Polaków.

Materiał oryginalny: PKO Bank Polski: Rozszerzona rzeczywistość w aplikacji dla dzieci - Dziennik Polski

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3