Badania dynamiczne miały miejsce na włoskich liniach kolejowych RFI (Rete Ferroviaria Italiana) w Regionie Toskania. Pierwszy z pojazdów oznaczony we Włoszech jako ETR322-001, przeszedł testy dynamiczne z wynikiem pozytywnym.
Ukończenie badań dynamicznych umożliwia przygotowanie i złożenie wniosku do włoskiej Narodowej Agencji Bezpieczeństwa Kolejowego - ANSF (Agenzia Nazionale per la Sicurezza delle Ferrovie) o wydanie zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji na włoskich liniach.
Elektryczne Zespoły Trakcyjne Impuls II wyprodukowane przez NEWAG dla włoskiego przewoźnika z Bari będą pierwszymi elektrycznymi zespołami trakcyjnymi w Europie Zachodniej wyprodukowanymi przez polskiego producenta pojazdów szynowych.
EZT Impuls II wywodzi się z rodziny pojazdów Impuls i powstał na bazie doświadczeń zdobytych przez NEWAG przy ich produkcji oraz doświadczeń przekazanych przez przewoźników oraz podróżnych.
Przy projektowaniu pojazdu szczególną uwagę zwrócono na bezpieczeństwo i komfort podróży. Przedział pasażerski wyposażony jest w system informacji pasażerskiej, system monitoringu GPS, komfortowe fotele oraz półki na bagaże. Dodatkowo pojazd ma zabudowane gniazda elektryczne, wieszaki na rowery, przewijak dla dzieci oraz windy dla niepełnosprawnych. Prędkość eksploatacyjna pojazdu wynosi 160 km/h.
ZOBACZ KONIECZNIE:
WIDEO: NEWAG - Prezentacja Impuls 2
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?