Zgodnie z przepisami, aby pociągi na danej trasie mogły jeździć powyżej 160 km/godz. nie może na niej być przejazdów kolejowych na których tory łączą się z ulicami. A na trasie z Krakowa do Rzeszowa wciąż jest 16 takich przejazdów.
Na szczęście kosztowny system ERTMS przyniesie też realne korzyści dla pasażerów. Przede wszystkim zwiększy bezpieczeństwo podróży. W razie konieczność np. sam będzie wyhamowywał pociąg.
ZOBACZ KONIECZNIE:
WIDEO: Barometr Bartusia, odc. 20
Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?