„Pragniemy podkreślić, że umowa Poczty Polskiej S.A. o współpracy z Żabka Polska S.A. nie ma cech umowy agencyjnej (pośredniczenie przy zawieraniu z klientami umów na rzecz dającego zlecenie / albo do zawierania umów w imieniu Poczty Polskiej), gdyż w partnerskich punktach odbioru dochodzi jedynie do wydania przesyłek (ostatnia faza realizacji usługi, na którą to usługę umowę zawarł nadawca). Tym samym nie dochodzi do zawierania umów na rzecz lub w imieniu Poczty Polskiej – stąd też nie powinno być nawet domniemania, że sklepy Żabka i Frehmarket funkcjonują w obszarze agencyjnym Poczty Polskiej” - informuje Justyna Siwek.
Co ciekawe, dotychczasowa współpraca z siecią Żabka wskazuje na to, że znikomy procent paczek nadawanych Pocztą Polską odbierany jest przez klientów w niedzielę.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?