Pokonali wszystkich

JEC

Trzyosobowa reprezentacja WSB-NLU w Nowym Sączu w składzie: Marta Stefańczyk, Tomasz Ciąpała i Maksymilian Imiałek (na zdjęciu), wygrała międzynarodowy konkurs L’Oreal Marketing Award 2003. W pokonanym polu zostawili ponad 160 drużyn. Młodzi ludzie mieli możliwość wykorzystania nabytej wiedzy w rzeczywistości. Musieli m. in. przeprowadzić profesjonalną analizę rynku kosmetyków, zbadać najnowsze trendy oraz stworzyć zupełnie nową gamę produktów do pielęgnacji włosów. W finale krajowym znalazły się trzy drużyny: nowosądecka, Uuiwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zespół WSB-NLU okazał się najlepszy i w maju będzie reprezentował Polskę w Paryżu. Nagrodę główną jest 15 tys. euro na podróż do trzech światowych stolic. Była to już dziesiąta edycja tego konkursu. W Polsce organizowany był po raz pierwszy. Fot. (JEC)

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie