Trzyosobowa reprezentacja WSB-NLU w Nowym Sączu w składzie: Marta Stefańczyk, Tomasz Ciąpała i Maksymilian Imiałek (na zdjęciu), wygrała międzynarodowy konkurs LOreal Marketing Award 2003. W pokonanym polu zostawili ponad 160 drużyn. Młodzi ludzie mieli możliwość wykorzystania nabytej wiedzy w rzeczywistości. Musieli m. in. przeprowadzić profesjonalną analizę rynku kosmetyków, zbadać najnowsze trendy oraz stworzyć zupełnie nową gamę produktów do pielęgnacji włosów. W finale krajowym znalazły się trzy drużyny: nowosądecka, Uuiwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zespół WSB-NLU okazał się najlepszy i w maju będzie reprezentował Polskę w Paryżu. Nagrodę główną jest 15 tys. euro na podróż do trzech światowych stolic. Była to już dziesiąta edycja tego konkursu. W Polsce organizowany był po raz pierwszy. Fot. (JEC)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?