2/18 Zamknij

Zastanawialiśmy się wspólnie, dlaczego gospodarcza pozycja Polski (22. miejsce na świecie pod względem wielkości PKB) nie przekłada się na wizerunek

Andrzej Banas / Polska Press

Poprzednie Następne
Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze Poprzednie Następne

Zastanawialiśmy się wspólnie, dlaczego gospodarcza pozycja Polski (22. miejsce na świecie pod względem wielkości PKB) nie przekłada się na wizerunek naszego kraju i naszych firm, jak to jest w Niemczech, Francji, USA, Japonii czy – ostatnio - Korei Południowej. I co trzeba zrobić, by to zmienić. Doszliśmy do wniosku, że dobre rzeczy w tym względzie już się dzieją i – jeśli się wspólnie postaramy - Małopolska może odegrać rolę lidera w naszej części świata, niczym Bawaria w Niemczech. Oto podstawowe wnioski.
Wróć do artykułu

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy