Zakopiańskie Centrum Kultury (następca Biura Promocji Zakopanego) podsumowało wakacje i okres jesienny.
- To był dla nas czas bardzo wytężonej pracy, ale takiej, która przynosiła efekty - mówi Beata Majcher, szefowa ZCK.
Według Majchrowej, najlepszym dowodem na skuteczność działania jest fakt, że informacje o Zakopanem - nie tylko o pogodzie czy imprezach - były w czasie wakacji przekazywane ponad 4 tys. razy. - Według wyliczeń zewnętrznej firmy monitorującej media, to ekwiwalent reklamy wartej ponad 8 mln zł - mówi Beata Majcher.
Dodatkowo, co również zaznaczyła dyrektor ZCK, po raz pierwszy Zakopane znalazło się na pierwszym miejscu portalu tripadvisor.pl. - Noclegi w naszym mieście były w te wakacje najczęściej poszukiwane w internecie. Wyprzedziliśmy po raz pierwszy nadmorskie miejscowości - cieszy się Beata Majcher.
Widać to było po tłumach obecnych w mieście - nie tylko w wakacje, ale także przez niemal cały wrzesień.
- To zdecydowanie było najlepsze lato w ostatnim czasie. Gości miał niemal każdy hotel, pensjonat czy prywatna kwatera. Każdy zarobił - ocenia Andrzej Bardoch, kierowca busa z Zakopanego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?