Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Popularnością przebili morskie kurorty

Łukasz Bobek
Podhale. Ponad 8 mln zł - na taką wartość reklamową wycenione zostały informacje o Zakopanem, jakie były przekazywane przez media w czasie wakacji.

Zakopiańskie Centrum Kultury (następca Biura Promocji Zakopanego) podsumowało wakacje i okres jesienny.

- To był dla nas czas bardzo wytężonej pracy, ale takiej, która przynosiła efekty - mówi Beata Majcher, szefowa ZCK.

Według Majchrowej, najlepszym dowodem na skuteczność działania jest fakt, że informacje o Zakopanem - nie tylko o pogodzie czy imprezach - były w czasie wakacji przekazywane ponad 4 tys. razy. - Według wyliczeń zewnętrznej firmy monitorującej media, to ekwiwalent reklamy wartej ponad 8 mln zł - mówi Beata Majcher.

Dodatkowo, co również zaznaczyła dyrektor ZCK, po raz pierwszy Zakopane znalazło się na pierwszym miejscu portalu tripadvisor.pl. - Noclegi w naszym mieście były w te wakacje najczęściej poszukiwane w internecie. Wyprzedziliśmy po raz pierwszy nadmorskie miejscowości - cieszy się Beata Majcher.

Widać to było po tłumach obecnych w mieście - nie tylko w wakacje, ale także przez niemal cały wrzesień.

- To zdecydowanie było najlepsze lato w ostatnim czasie. Gości miał niemal każdy hotel, pensjonat czy prywatna kwatera. Każdy zarobił - ocenia Andrzej Bardoch, kierowca busa z Zakopanego.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski