Działania w interenecie wzmocniono też reklamą na bilboardach czy słupach ogłoszeniowych w dużych miastach: Amsterdamie, Rotterdamie i Utrechcie.
Ta forma promocji miasta pod Wawelem dotarła do blisko 2 mln ludzi. Łącznie ponad 6 mln Holendrów dowiedziało się, że warto wybrać Kraków na cel swojego kolejnego wyjazdu turystycznego.
Dzięki takim działaniom promocyjnym systematycznie rośnie liczba turystów z Holandii. W 2014 roku Kraków odwiedziło 35 tys. Holendrów, a w zeszłym roku było ich już blisko 100 tys. Reklamę Krakowa przygotowała Polska Organizacja Turystyczna i Urząd Miasta Krakowa.
Prowadzona jest też kampania promująca zimę w Polsce. Do połowy lutego 2017 r. po Amsterdamie jeździ 21 taksówek z reklamami naszego kraju.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?