Państwowemu gigantowi odbija się czkawką afera hazardowa, ale głównie błędy jego władz. Na zmianach w prawie hazardowym Totalizator Sportowy mógł wiele zyskać, a tymczasem jego sprzedaż spada o ponad 20 proc. Z nieoficjalnych informacji gazety wynika, że na gry i loterie TS w styczniu 2010 r. Polacy wydali 212,7 mln zł, co oznacza, że plan zarządu na ten miesiąc (293,9 mln zł) został wykonany w zaledwie 72 proc. O skali załamania może świadczyć to, że zarząd TS po raz pierwszy odmówił "Pulsowi Biznesu" przekazania nie tylko wyników za styczeń i luty 2010 r., ale i za te same miesiące 2009 r., dla celów porównawczych. Przychody TS zaczęły spadać w ostatnim kwartale 2009 r., a to właśnie w październiku 2009 firma zmieniła nazwę sztandarowego produktu z Dużego Lotka na Lotto i podniosła cenę jednego zakładu aż o 50 proc., z 2 do 3 zł.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?