Przedsiębiorcy z Krakowa i Małopolski wśród Ambasadorów Polskiej Gospodarki. Specjalne wyróżnienie dla Rzecznika MŚP

Zbigniew Bartuś
Zbigniew Bartuś
Pięcioro przedsiębiorców z Małopolski znalazło się wśród Ambasadorów Polskiej Gospodarki. Przyznawany przez BCC tytuł trafia do firm i ludzi osiągających sukcesy na rynkach międzynarodowych, a ma na celu promowanie wysokich standardów ekonomiczno-finansowych i dobrych praktyk biznesowych w kontaktach zagranicznych, a także zacieśnianie współpracy przedsiębiorców z przedstawicielami polskich instytucji odpowiedzialnych za promowanie Polski, polskiej gospodarki, kultury i inicjatyw społecznych.

W kategorii „Najwyższa Jakość” tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki otrzymali:

  • Grzegorz Miłkowski, szef krakowskiej spółki ContentHouse, jednej z najbardziej cenionych w Polsce agencji nowoczesnego marketingu, wykorzystującego współczesne media i najnowsze technologie
  • Anna Zagrajek, prezes krakowskiej spółki ALSEVA INNOWACJE, świadczącej wysoko merytoryczne i specjalistyczne usługi w zakresie doradztwa, przygotowania oraz realizacji nowoczesnych inwestycji dla sektora elektroenergetycznego
  • Mariusz Stanek, prezes spółki Tobacco Trading International Poland (z siedzibą w podkrakowskiej Modlnicy), działającej na rynku wysokogatunkowych wyrobów tytoniowych oraz związanych z nimi akcesoriów.

W kategorii „Marka Europejska” Ambasadorem Polskiej Gospodarki został:

  • Piotr Knast, prezes krakowskiej spółki Forglass, łączącej ponad 30-letnie doświadczenie w produkcji szkła z najbardziej zaawansowaną technologią w projektowaniu, inżynierii, produkcji, stawianiu pieców szklarskich itp.

W kategorii „Eksporter” Ambasadorem Polskiej Gospodarki została:

  • Alicja Langsteiner, prezes krakowskiej spółki Langsteiner, zajmującej się produkcją i dystrybucją wyrobów medycznych i suplementów diety

– Zdobywacie rynki w Europie i na świecie. Tytuł, który dziś odbieracie to wskazanie, że z Wami jako solidnymi firmami warto robić interesy

– mówił gratulując laureatom Marek Goliszewski, prezes BCC, podczas gali w Pałacu Lubomirskich w Warszawie.

- Najbardziej motywuje nas gdy ktoś mówi, że się „nie da”. Wielu twierdziło, że sprzedaż dużych projektów w czasie pandemii jest niemożliwa. Wygraliśmy 2020 r i gramy dalej! Tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki trafia do nas w czasie kolejnej kampanii sprzedażowej m.in. w Niemczech, Danii, Francji, czy Norwegii. Dzięki niemu czuję, że nie gramy przed pustą trybuną

– komentuje Piotr Knast, szef Forglass.

- Jest nam niezmiernie miło, że Alseva została zauważona jako firma wyróżniająca się wysokimi standardami w działalności biznesowej. Wierzymy, że ta nagroda w jeszcze wyższym stopniu uwiarygodni Alsevę jako godnego zaufania partnera zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym - mówi Anna Zagrajek.

- Dla nas, firmy działającej w obszarze marketingu treści, to wyróżnienie jest szczególnie znaczące ze względu na charakter świadczonych przez nas usług. Content marketing to forma komunikacji oparta na budowaniu relacji z odbiorcami za pomocą wiarygodnej i jakościowej treści, która musi budzić zaufanie i spełniać najwyższe standardy. Tym samym, nagroda Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii „Najwyższa jakość” to potwierdzenie dla nas oraz naszych kontrahentów, że to, co robimy jest skuteczną odpowiedzią na potrzeby biznesu oraz służy realizacji celów firm, dla których pracujemy - ocenia Grzegorz Miłkowski, prezes ContentHouse.

- Ta nagroda jest bardzo cenna nie tylko dla mnie, ale też dla pracowników firmy. Decyzja o rozwoju produkcji eksportowej przynosi coraz lepsze efekty. Dzisiaj już mogę powiedzieć, że taka firma jak moja, firma o uczącej się organizacji i elastycznej strukturze, może wiele zdziałać na międzynarodowym rynku i nie boi się konkurować z dużymi graczami. Takie wyróżnienie daje pozytywną energię, której dzisiaj wszyscy potrzebujemy - podkreśla Alicja Langsteiner.

Specjalne wyróżnienie otrzymał Adam Abramowicz, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców. Nagroda trafiła w jego ręce „za wszystkie działania na rzecz przedsiębiorców, zwłaszcza za wsparcie biznesu w czasach pandemii i za to, że jest twardym obrońcą praw przedsiębiorców”. Odbierając tytuł, Adam Abramowicz podkreślił, że obawy, że instytucja Rzecznika MŚP będzie fasadowa, nie sprawdziły się, bo jego praca jest widoczna – i skuteczna. Zadeklarował, że przyspieszy swoje mające na celu zwiększenie wpływu przedsiębiorców na decyzje polityków.

Dopłaty do cen energii

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie