Nagrodzoną kampanię zrealizowało krakowskie Stowarzyszenie WIOSNA we współpracy z agencją reklamową Opus B i firmą Tango Production. W akcję włączył się Jerzy Dudek, który wystąpił w spocie promującym inicjatywę, a także namówił piłkarzy Realu Madryt (stąd REAL'na pomoc), by wspólnie przygotowali paczkę dla ubogiej rodziny z Polski.
To nie jedyna nagroda, jaką w ostatnim czasie zdobyło Stowarzyszenie WIOSNA. Spot kampanii "Kup Indeks" z udziałem Pawła Małaszyńskiego zdobył w tym roku Kreaturę - najważniejszą nagrodę w branży reklamowej. Z kolei aplikacja na Facebooku "Idealne Miejsce na Picie" wygrała w konkursie "Newsweeka" na najlepsze kampanie 1 proc. (GEG)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?