Serwisy takie jak YouTube sprzedają czas reklamowy firmom, których reklamy wyświetlane są bezpośrednio przed wideo. Jednak reklamodawcy nie wybierają, przed którymi filmami wyświetlą się ich reklamy.
Przynajmniej jedna firma, producent piwa Anheuser-Busch, wydała oświadczenie: „Nie mieliśmy świadomości, że nasze reklamy wyświetlane są przed takimi treściami.
Mamy ścisłe wytyczne dla naszych partnerów mediowych dotyczące tego, kiedy i w jaki sposób mogą wyświetlać nasze reklamy”.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?