– Po kwietniu jest jasne, że rosnąca popularność Toyoty wynika przede wszystkim z uznania klientów dla naszych nowych modeli, co jest długotrwałym trendem – stwierdza Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland.
– Coraz szersza grupa decyduje się również na zakup hybrydowych Toyot. To u nas sprawdzona i rozwijana już od ponad 17 lat technologia. Dziś obecna także pod maskami popularnych Yarisów i Aurisów. Jeszcze 3 lata temu sprzedawaliśmy rocznie zaledwie około 200 hybryd. Rok 2013 zakończyliśmy wynikiem sprzedaży ponad 2000 tych aut (głównie Aurisów i Yarisów). W 2014 roku przekroczymy kolejny próg – 3000 sprzedanych hybryd .
Dzięki 3162 zarejestrowanym samochodom, w kwietniu Toyota uzyskała aż 11,3–procentowy udział w rynku. – Jesteśmy obecnie jedyną liczącą się firmą w Polsce, która po zakończeniu „okna kratkowego” w marcu, jest w stanie utrzymywać rejestracje nowych samochodów na tak wysokim poziomie i przy tak wielkich – ponad 50–procentowych wzrostach – dodaje prezes Jacek Pawlak.
W kwietniu dwa modele Toyoty znalazły się w pierwszej dziesiątce najczęściej wybieranych nowych pojazdów: kompaktowy Auris oraz RAV4.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?