W sumie w całym kraju wzięło w niej udział około 15 tysięcy osób. Wszyscy oni dostarczyli na miejsce akcji łącznie około ton szkła, odbierając w zamian aż 15 tysięcy sadzonek roślin domowych.
Zakrojona na szeroka skale akcja została objęta patronatem: KOBA, Organizacja Odzysku oraz Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie. Jak mówią organizatorzy celem tej wspólnej weekendowej akcji Carlsberg Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja było budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów.
- Znaczący udział mieszkańców miast w naszej wspólnej ekologicznej akcji z Jeronimo Martins Dystrybucja świadczy o potrzebie organizowania tego rodzaju wydarzeń edukacyjnych. Podczas akcji zaobserwowaliśmy, iż klienci przynosili przede wszystkim słoiki i butelki po piwie, a dla nas istotnym jest uświadamianie naszych konsumentów, co należy czynić z butelką po wypiciu naszego trunku tak, by minimalizować wpływ nas wszystkich na środowisko. Cieszyła nas też przedsiębiorczość i wrażliwość na otoczenie naszych konsumentów, którzy w ramach tej weekendowej akcji przynosili szkło nie tylko z domów, ale i zebrane z pobliskich terenów zielonych - mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.
Dodajmy przy okazji, że podczas akcji rozdawane były również ulotki edukacyjne. Ich zadaniem było uwrażliwienie ekologiczne klientów, wskazując im, co należy czynić z opakowaniami szklanymi i jak poprawnie segregować szkło w kontekście dbałości o środowisko naturalne.
(MIR)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?