18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Salon z markową modą

MAR
Stonowana jesienno-zimowa kolekcja z mocniejszymi akcentami kolorystycznymi FOT. NICO
Stonowana jesienno-zimowa kolekcja z mocniejszymi akcentami kolorystycznymi FOT. NICO
Bugatti, Digel, Gas, Madonna, Mayoral, Pierre Cardin czy Triumph - to tylko kilka światowych marek, które znaleźć można w jednym miejscu - w salonie Nico.

Stonowana jesienno-zimowa kolekcja z mocniejszymi akcentami kolorystycznymi FOT. NICO

ODZIEŻ. Na każdą, nawet najbardziej wymagającą okazję

W odzieżowej części sklepu, na powierzchni 2000 mkw., znajduje się pięć głównych działów - damski, męski, dziecięcy, jeans i bielizna. Tutaj cała rodzina ma szansę ubrać się od stóp do głów. Każdy dział składa się z kornerów, gdzie dominują główne, znane marki.

W dziale damskim są to między innymi Giulia Galanti oraz Blue Enemy - klasyczne i eleganckie, Kenny S. i MCS - casualowe, czy Silvian Heach i Madonna - dla zwolenniczek mody młodzieżowej. Taki układ sklepu pozwala kobiecie znaleźć coś dla siebie na każdą okazję, a dodatkowym ułatwieniem jest podział kolekcji na większe grupy odzieżowe, takie jak kurtki i płaszcze, sukienki i garsonki czy bluzki i spodnie.

- Zupełnie inaczej jest na dziale męskim, na którym w większej części proponowany jest total look - pełen zestaw ubrań. Pozwala to zobaczyć cały charakter stroju - wyjaśnia wiceprezes Nico Polska Adam Piekara. - Marki takie jak Bugatti i Pierre Cardin prezentują pełną kolekcję na różne okazje - od stylu luźnego po wizytowy. MCS i Lufian kierują swoją ofertę do tych, którzy chcą w odważny sposób wyrazić siebie, natomiast wśród dzianin i koszul dominują marki takie jak Navigare i Explorer.

Dział dziecięcy - dzięki markom takim jak Mayoral, Losan czy Geox - oferuje odzież dla każdego dziecka w każdym wieku.

Znaczną część sklepu zajmuje dział jeansowy z markami takimi jak GAS czy Pierre Cardin. Całości dopełnia dział bieliźniany, na którym kobiety, mężczyźni oraz dzieci znajdą pełną ofertę bielizny dziennej oraz nocnej. Mimo odrębności każdego działu, wszystkie razem stanowią pełną i spójną całość. Proponowana oferta zaspokoi zatem każdego wymagającego klienta.

(MAR)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski