Jak podkreśla Barnaba Augustyniak, współtwórca NeoHair, unikatowość tego systemu polega na tym, że jest on dostępny w wersji on-line, a więc właściciel salonu fryzjerskiego może z niego korzystać z każdego miejsca na ziemi.
Oprogramowanie umożliwi umawianie wizyt fryzjerskich przez internet, tworzenie kart klienta automatyczne wysyłanie sms-ów przypominających klientom termin wizyty czy informujących o promocjach. Program będzie zawierał kalendarz pracy wszystkich stylistów konkretnego salonu, pozwoli na kontrolę sprzedaży i jej planowanie dzięki możliwości tworzenia różnego rodzaju raportów. NeoHair ma być zintegrowany z portalami społecznościowymi.
Wersja testowa strony neohair.com ma ruszyć dziś o godz. 15. - Ten termin dostosowany jest do pracy salonów w Stanach Zjednoczonych, gdzie będzie godz. 9 - tłumaczy Barnaba Augustyniak. Początkowo salony będą korzystać z niego bezpłatnie, ale po przetestowaniu dalsze korzystanie będzie odpłatne. - Miesięczny abonament to 100 - 200 zł, czyli koszt jednej wizyty u fryzjera - zapowiada współautor NeoHair, stworzonego dzięki krakowskim informatykom i unijnej dotacji.
(GEG)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?