Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Seat w dołku

Redakcja
Nie wiedzie się w rajdowych MŚ ekipie Seata. Zespół, który na trasach rajdów zaliczanych w poczet eliminacji mistrzostw zadebiutował prawie dwa lata temu, obiecywał, że w tym roku, po okresie prób i błędów, włączy się do walki o miejsce na podium. Szefostwo hiszpańskiego teamu przekonywało, jakoby dwa lata gromadzenia doświadczeń to wystarczający czas na to, aby teraz pokusić się o konfrontację z najlepszymi. Dla barw drużyny pozyskano nawet rajdowego mistrza świata z 1994 roku, trzeciego kierowcę sezonu 1999, doskonałego Francuza Didiera Auriola oraz wschodzącą gwiazdę fińskich rajdów 25-letniego Toniego Gardemeistera.


     Tymczasem wyniki, jakie uzyskał w tym roku team, nie są zadowalające. Czwarte miejsce Fina w Monte Carlo oraz trzecie Francuza w Rajdzie Safari to za mało na to, aby mówić o sukcesach. Nie napawają optymizmem odległe pozycje doświadczonego Auriola (10 m. w Rajdzie Szwecji i Portugalii oraz 13 m. w Rajdzie Katalonii), jak również liczne awarie prześladujące samochód Gardemeistera (nie ukończone trzy eliminacje: Szwecja, Safari i Katalonia). Wygląda na to, że seat cordoba WRC evo II nie spełnia pokładanych nadziei. Jest awaryjny, zaś pod jego maską pracuje zbyt słaby silnik.
     Efektem tego są nie tylko odległe miejsca kierowców w mistrzowskiej tabeli, ale także dopiero piąta pozycja zespołu w rywalizacji producentów. Tutaj Seat wyprzedza tylko Skodę, i to zaledwie różnicą dwóch punktów.
(H)
Fot. autor

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski