Sieć dyskontów Biedronka wprowadza dodatkowe promocje. „Postanowiliśmy zwiększyć w kwietniu częstotliwość wydawania gazetek"

OPRAC.:
Redakcja Strefy Biznesu
Redakcja Strefy Biznesu
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Sieć sklepów Biedronka poinformował o „zwiększeniu częstotliwości wprowadzania nowych ofert". – Z najlepszymi okazjami cenowymi kupujący będą mogli się teraz zapoznawać nie dwa, a już trzy razy w tygodniu – wskazano w komunikacie. Nowe promocje będą się pojawiały w poniedziałki, środy i piątki.

Spis treści

Nowe promocje będą startowały w poniedziałki, wtorki i piątki.
– Postanowiliśmy zwiększyć w kwietniu częstotliwość wydawania gazetek – poinformowała Dorota Wrotek-Gut z sieci Biedronka. Nowe promocje będą startowały trzy razy w tygodniu. Krystian Dobuszyński/ Polska Press

Jeszcze więcej promocji dla klientów Biedronki

Jak przekazała nam w przesłanym komunikacie siec dyskontów Biedronka, w kwietniu sklep zwiększa liczbę folderów promocyjnych. Co to oznacza? Do tej pory nowe promocje były prezentowane w poniedziałki i czwartki. W kwietniu „superpromocje będą się zmieniały aż trzy razy w tygodniu, a weekend w Biedronce będzie się rozpoczynał już w piątek za sprawą nowej gazetki z weekendowymi okazjami cenowymi".

Oferujemy naszym klientom dziennie ponad 900 promocji. Ponieważ nasza oferta promocyjna jest niezwykle dynamiczna, postanowiliśmy zwiększyć w kwietniu częstotliwość wydawania gazetek – komentuje, cytowana w komunikacie Dorota Wrotek-Gut, Dyrektorka Marketingu w sieci Biedronka.

Kolejna sieć sklepów dołącza do wojny cenowej

Oprócz Lidla, Biedronki i sieci Kaufland „promocyjne" zakupy zrobimy w sieci Delikatesów Centrum. Nowy gracz dołącza z „niezwykłą akcją promocyjną", która jest realizowana pod hasłem „Niskie ceny nie mają właściciela” i obowiązuje we wszystkich sklepach Delikatesów Centrum.

– W jej ramach sieć przygotowała dla klientów specjalne promocje. Co najważniejsze, mogą z nich korzystać nie tylko uczestnicy programu lojalnościowego Delikatesów Centrum, ale także osoby mające przy sobie karty „Moja Biedronka” lub „Lidl Plus”. Sklepy Delikatesy Centrum zostały już wyposażone w opcję skanowania obu kart – czytamy w przesłanym komunikacie.

Zdecydowaliśmy się na niestandardowy ruch, żeby pokazać, że promocyjne ceny i ciekawe akcje to nie tylko dyskonty – wyjaśnia Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za sieć Delikatesy Centrum, cytowany w komunikacie.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu