Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sport, radość i zabawa - Juliada 2012

Redakcja
Fot. Maciej Gillert
Fot. Maciej Gillert
W jego ramach każdy uczestnik może rozpocząć swoją przygodę ze sportem - spróbować sił w różnych dyscyplinach i poczuć przyjemność, jaką daje aktywne spędzanie czasu wolnego. Już po raz szósty Juliadę wspiera firma Coca-Cola.

Fot. Maciej Gillert

Od 30 czerwca, już po raz czternasty, odbywa się w Krakowie Juliada - Młodzieżowy Festiwal Sportu

- Nasze zaangażowanie w tak duże i ważne dla Krakowa wydarzenie sportowo-rekreacyjne skierowane do młodzieży jest zgodne z realizowaną od lat strategią promującą ruch i aktywność fizyczną - mówi Beata Ptaszyńska-Jedynak, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji Coca-Cola Poland Services. - Cieszymy się, że młodzież pozostająca w lipcu w domu będzie mogła spędzić czas aktywnie, uprawiając sport pod okiem doświadczonych instruktorów. Ponadto ze względu na UEFA EURO 2012™, którego oficjalnym partnerem jest Coca-Cola, oraz Igrzyska Olimpijskie w Londynie będzie to wspaniałe lato sportu, pełne emocji i radości.

Wspieramy rozwój młodych piłkarskich talentów

Realizując strategię promującą ruch i aktywność fizyczną, firma Coca-Cola od 1999 r. organizuje największy w Polsce szkolny turniej piłkarski - Coca Cola Cup. Jego celem jest zachęcenie młodzieży do regularnego uprawiania sportu. Turniej kładzie również duży nacisk na kształtowanie pozytywnych postaw w duchu zasad fair play oraz rozwijanie młodych talentów piłkarskich. Widać już rezultaty takiego podejścia - wielu uczestników poprzednich edycji turnieju gra w czołowych klubach europejskich, a także w polskiej reprezentacji narodowej, np. podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012. Jednym z nich jest Robert Lewandowski, który został ambasadorem tegorocznej 14. edycji Coca-Cola Cup. Do tej pory w turnieju Coca-Cola Cup udział wzięło ponad 500 tys. młodych piłkarzy i piłkarek.

Świętując Euro 2012, zgromadziliśmy pozytywną energię

Wielkie wydarzenia sportowe wzbudzają pozytywne emocje i jednoczą ludzi na całym świecie. Jako oficjalny sponsor UEFA Euro 2012™ Coca-Cola nie tylko zachęca tysiące fanów do wielkiej piłkarskiej zabawy, ale wykorzystując zainteresowanie tą sportową imprezą, stara się też promować sport wśród Polaków. W ramach kampanii na czas Mistrzostw Europy przygotowano specjalny program - Fundusz Energii Fanów - który gromadził energię fanów uwalnianą podczas kibicowania swoim drużynom w czasie Euro 2012. Za pomocą specjalnych urządzeń rozmieszczonych w Strefach Kibica, np. trampolin i maszyn mierzących poziom głośności okrzyków, każdy fan piłki nożnej mógł uwolnić swoją energię i zasilić fundusz. Po zakończeniu mistrzostw zgromadzona energia zostanie zamieniona na wsparcie finansowe dla programu Lider Animator.

Animatorzy promują aktywność fizyczną

Celem programu jest wspieranie animatorów sportu, których pasją i codzienną pracą jest promocja aktywności fizycznej jako najlepszego sposobu na spędzanie wolnego czasu i zdrowe życie. Z badań wynika, że animatorzy sportu odgrywają istotną rolę w społecznościach lokalnych.

Zdecydowana większość rodziców (96 proc.) oraz młodzieży (71 proc.) uważa, że w ich społeczności potrzebny jest tego typu ekspert. 15 najlepszych animatorów sportu, którzy wezmą udział w programie Lider Animator wygra granty pieniężne (od 10 tys. do 15 tys. złotych) na realizację swoich przedsięwzięć.
Wysokość grantów będzie zależna od środków finansowych pozyskanych w ramach Funduszu Energii Fanów Coca-Coli. Otrzymają oni również wsparcie merytoryczne w postaci specjalistycznego szkolenia i wezmą udział w Akademii Lidera.

Firma Coca-Cola życzy wszystkim uczestnikom Ju-liady dużo dobrej zabawy i radości ze współzawodnictwa!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski