Szybciej i lepiej?

Redakcja
Według TP SA, biuro będzie działać sprawniej i szybciej niż do tej pory. Wszyscy, którzy mają zepsuty telefon, powinni wybierać numer 9696 lub 914 i tam zgłosić uszkodzenie. - Klient od razu będzie się mógł dowiedzieć, czy przyczyną ciszy w słuchawce nie są zaległości w opłacaniu rachunku. Zostanie to sprawdzone - informuje Wiesław Szczupak, rzecznik prasowy tarnowskiej TP SA. - Szybko podana zostanie informacja, jaki jest rodzaj uszkodzenia i kiedy zostanie ono usunięte. Zakładamy, że telefony będą naprawiane w ciągu 24 godzin. Na terenie działania zakładu telekomunikacji TP SA w Tarnowie w ciągu doby notuje się średnio ok. 300 uszkodzeń telefonów. Zdaniem Telekomunikacji, nie jest to duża liczba, uwzględniwszy, że wszystkich abonentów jest ponad 140 tysięcy.

(ziob)

 Na zmienionych zasadach działa od niedawna telefoniczne biuro uszkodzeń Telekomunikacji Polskiej SA w Tarnowie. Ma ono również nowy numer telefonu.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie