Tak oszukują polscy pracodawcy! Zobacz, co wykazały kontrole...

Tak oszukują polscy pracodawcy! Zobacz, co wykazały kontrole PIP

ak

Kurier Poranny

Aktualizacja:

Kurier Poranny

Kontrole PIP w 2017 roku wykazały wiele nieprawidłowości. Zobacz, jak oszukują polscy pracodawcy!
1/7

Przejdź do
galerii zdjęć

Państwowa Inspekcja Pracy zaprezentowała sprawozdanie ze swojej działalności w 2017 roku. Wyniki nie są zbyt optymistyczne, bo aż co czwarta kontrola wykazała nieprawidłowości. Zobacz, jak oszukują polscy pracodawcy!
Państwowa Inspekcja Pracy w 2018 roku przeprowadziła prawie 81 tysięcy kontroli u 64 tysięcy pracodawców i innych podmiotów gospodarczych. W ich trakcie ujawniono ponad 62 tysiące wykroczeń przeciwko prawom pracownika. Łączna kwota mandatów, które otrzymało ponad 14 tysiące nieuczciwych pracodawców to prawie 18 milionów złotych.



Zobacz, jak oszukują polscy pracodawcy!


Chociaż Kodeks pracy ma chronić pracowników i w związku z tym dokładnie określa szereg obowiązków, jakie ciążą na pracodawcach, wielu z nich próbuje omijać przepisy. Osiągając przy tym pewne korzyści, pracodawcy naruszają jednak prawa pracowników. Niektórzy z nich nie boją się jednak walczyć o swoje – z roku na rok do PIP trafia coraz więcej skarg na pracodawców. W tym roku było to 50,5 tysiąca – to ponad 6 tysięcy więcej niż w 2016 roku.

Państwowa Inspekcja Pracy wykazywała nieprawidłowości w wielu obszarach. Jakich oszustw pracodawcy dopuszczają się najczęściej? Zobacz w naszej galerii!

Zobacz galerię



Jak przygotować się do rozmowy o podwyżkę?

Komentarze (33)

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
yerba mateee

KolegaPytal (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

https ://link.do/ MZubN

Patrzcie jaki świetny zestaw Yerba Mate! :-)


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
wq

wq (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

Torun probuje samolubnie okradac cale wojewodztwo a wytyka Bydgoszczy jej rzekome braki w dbaniu o dobro Regionu,....Region pamięta ze Torun wział sobie kasę na budowe niepotrzebnej Trasy...rozwiń całość

Torun probuje samolubnie okradac cale wojewodztwo a wytyka Bydgoszczy jej rzekome braki w dbaniu o dobro Regionu,....Region pamięta ze Torun wział sobie kasę na budowe niepotrzebnej Trasy Srednicowej w ich miasteczku, wzial kase na Teatr Impresyjny ( po co? maja na to za mało mieszkancow....) Region pamięta ze Torun ukradł Bydgoszczy Collegium Medicum, Region pamięta ze Torun ukradł kasę na linie kolejową Torun- Lipno a blokuje kasę na linie kolejową Bydgoszcz- Szubin- Kcynia, Region pamięta ze Torun chce zamkniecia jedynego lotniska w całym wojewodztwie czyli lotniska Bydgoskiego, lotniska ktore jest oknem na Swiat calego Regionu, Region pamieta ze Torun zbudował niepotrzebna linie tramwajowa na Bielany ( mimo małej liczby mieszkancow tamze) , Region pamieta niepotrzebną budowe Hali Jordanki ktora z braku duzej ilosci mieszkancow w Toruniu musi zbankrutowac i poza tym dubluje niepotrzebnie bydgoska Hale Łuczniczka, Region pamieta probe odebrania kursów bydgoskiemu PKS, Region pamięta bezprawne ulokowanie Dyrekcji Lasów Panstwowych w Toruniu mimo ze woecej lasow jest koło Bydgoszczy, nawet Puszcza jest Bydgoska a nie Torunska, Region pamięta torunskie próby rozkręcania Strefy Wolnocłowej w Łysomicach kosztem bydgoskiego BPPT, wreszcie Region pamieta jak Torun złamał kontrakt dotyczacy dowozu śmieci do bydgoskiej spalarni. Region to wszystko pamieta i pamietajcie ze wyciągnie z tego odpowiednie wnioski!zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
...

DonCzesio (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2 / 2

takie halo o narodowe cechy Polakuuufff?? hahahhaa


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
ew

ew (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

Bawią mnie trollunskie trolle, ktore z braku zajęcia snuja sie po bydgoskich forach Expressu Bydgoskiego i innych metropolitalnych gazet. Popycha te więsniacze trollunskie trolle zaściankowość ich...rozwiń całość

Bawią mnie trollunskie trolle, ktore z braku zajęcia snuja sie po bydgoskich forach Expressu Bydgoskiego i innych metropolitalnych gazet. Popycha te więsniacze trollunskie trolle zaściankowość ich tego rydzykowego miasteczka. Miasta mniej polskiego, mniej rozwiniętego, z silna V kolumną rydzykowych i PISowskich, anty- europejskich elementow. Do tego miasta przaśnego i robotniczego. Przaśne zostało, dzięki napływowi do betonowych skorup Rubinkowa w latach 70 i 80 ludności okolicznych wsi i tak sie rozrosło, stając sie jeszcze bardziej przaśne i byle jakie. Każdy kto był w Toruniu, Grudziądzu czy Lipnie a wybierze sie do Bydgoszczy zauważy, jak szybko te miasteczka sie zaczynaja i jak szybko zaraz sie koncza. Natomiast Metropolia Bydgoska siega od osiedla Fordon az po Koronowo, ma rozmach i powierzchnie Metropolii. Wielkie luksusowe centra handlowe i kulturalne, takze szerokie ulice świadczą jak bardzo nowoczesnym, bogatym i europejskim miastem stała sie Bydgoszcz, jedyne duze miasto Regionu. Natomiast w Toruniu nadal królują zaniedbane ulice, kamienice w ruinie, jest to miasto bez ladu architektonicznego, wielka komunistyczna płyta nasrana gdzie sie tylko da. Wasze centrum to hmm zero klasy. Nie macie ani Opery, ani Filharmonii, ani nowoczesnego dworca PKP , ogolnie nie macie nic co jest atrakcyjne. Wpakowaliście kupę kasy w to cos nad Wisła zwane Starówką gdzie jest pare ruder na krzyz i i bankrutujacych sklepików oraz MCdonalds na Szerokiej... I to ma być klasa, och ach cos wartościowego? Tak jak20 lat temu tak obecnie jestescie mentalnym rydzykowo- pisowskim grajdołem, koszmarem urbanistycznym i nawet kolejnych 5 centrów handlowych tego nie zmieni. I WY to wiecie. Stad ten jad i żółć wyrzygiwana na bydgoskim forum. O lotnisku to nie macie nawet co marzyć , jest to najwyzej heliport dla waszego jedynego bogacza Rydzyka w jego czestych przelotach na kazania do pisowskiego rezimu w Warszawce. TO ZA MAŁO BYSCIE MOGLI CZUĆ SIE LEPSI. Torun nie zrobil NIC dla regionu... Jakiś pomysły oprocz budowy niepotrzebnej dla tak malego miasteczka Hali Jordanki ktora przeciez trzeba bedzie jakos utrzymac? Po co ten nowy most Zawadzkiej jak jeden dla wsi calkiem wystarczy? Wloclawek pamieta ze nie daliscie mu kasy na drugi most ktorzy oni potrzebuja, Inowrocław pamieta jak Torun staral sie ograniczyc budowe jego obwodnicy. Kim jest ten wasz prezydent Zaleski, ten stary PZPRowski aparatczyk...Jest on tylko upierdliwym komuchem ktory z zazdrości doniesie na Region do Wawy ale po sobie nie posprząta. Walczy on tylko o swoj zapyziały, stechły drobnomieszczanski Trollun...jesteście widac zle zarządzani i stad ta frustracja. Jesteście ignorantami, populistami z rozumami, dla których ziemia ma 12 kontynentów, 6 z jednej i 6 z 3 strony mapy. TO jest ten wasz torunski rydzykowy świat. Nieprawdziwy, nierealny, chory bo torunski.... Chcecie chamy wiedziec czym bylo WASZE miasto w II RP jak nie zakałą na wschodnim skraju Regionu, byliscie tak jak i teraz o polowe mniejsi od Bydgoszczy, nie mieliscie nawet uniwersytetu ktory załatwił wam dopiero wasz wielki przyjaciel Bolesław Bierut. Teraz jedyne co macie wyjątkowego to Radio Marycha i Rydzola... Cała reszta świadczy o upadku koncepcji miasta od 1851 kiedy to Bydgoszcz wykorzystujac swoje lepsze geograficzne połozenie was wyprzedzila w liczbie mieszkancow. Szkoda mi POGÓRZA , ktory przez decyzje jakiegoś sanacyjnego gryzipiórka stał sie zadupiem Trollunia, miasta, które ma Ego a nie ma ani tożsamości, ani wystarczajacej liczby mieszkancow zeby nalezec do elitarnego klubu Metropolii Polskich. I dlatego, żadne miasto regionu was nie lubi bo wie ze jestescie bardzo samolubni i próbujecie wszystkich oszukiwac tak jak ostanio Bydgoszcz w sprawie spalarni smieci. Musicie oddac Bydgoszczy Urzad Marszalkowski i Sejmik, Dyrekcję Lasów Panstwowych razem z Akademią Medyczna ktora cierpi z celowego braku dotacji i wizji rozwoju plynacych z UMK.zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
bierzmy sprawy w swoje ręce ... najlepiej zespołowo ...

erg (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

OPINIA PUBLICZNA , bojkot ... to skuteczne narzędzia , bicz na złych pracodawców .
Niestety , na rozpolitykowane dziś sądy pracownikowi trudniej ... niż bogaczowi liczyć .


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
er

ew (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

I powinni jak najwiecej tych kukieł spalic tego obrzydliwego karła prezesika i zburzyć ten ohydny, nowobogacki pomnik gigantycznego klerykalnego kiczu jakim jest ten kosciol przy Porcie Drzewnym....rozwiń całość

I powinni jak najwiecej tych kukieł spalic tego obrzydliwego karła prezesika i zburzyć ten ohydny, nowobogacki pomnik gigantycznego klerykalnego kiczu jakim jest ten kosciol przy Porcie Drzewnym. To wstyd i hańba dla naszego wojewodztwa ze u nas powstaja takie obrzydliwe kicze tak jak te przykłady totalnego bezguścia w Licheniu, Łagiewnikach czy w Świebodzinie. Polska jest dzis pośmiewiskiem calej Europy, podczas gdy w krajach bogatych i nowoczesnych koscioly stopniowo zamykają to u nas sredniowiecze i ciemnota ma sie jeszcze na tyle dobrze ze nawet otwierają nowe sakralne straszydła. Zprawde powiadam Wam Bracia i Siostry w Ciemnogrodzie Zjednoczone- jestescie 100 lat za Murzynami.....zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Kim są ci pracodawcy, którzy Nas Polaków ordynarnie dymają ?

Sojboy (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2

ze WSI, UB-ole, zdegenerowane mendy naszych zaborców i okupantów jak Baranina, a teraz korzystają z opieki wuja Sama w szeregach FBI i są 1/2 oblicza ŚWIATOWIDA.
Czy zwykły Polak, bez PO-parcia i...rozwiń całość

ze WSI, UB-ole, zdegenerowane mendy naszych zaborców i okupantów jak Baranina, a teraz korzystają z opieki wuja Sama w szeregach FBI i są 1/2 oblicza ŚWIATOWIDA.
Czy zwykły Polak, bez PO-parcia i koneksji z kapusiami jest biznesmenem ? zwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
34

43 (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

Poczta planuje pod naciskiem tego faszytowsko- klerykalnego, pisowskiego rezimu wyemitować znaczki z podobizną tzw. Marychy, ktorą oni uważają za „krolową Polski.” Ja na pewno nie bede kupował...rozwiń całość

Poczta planuje pod naciskiem tego faszytowsko- klerykalnego, pisowskiego rezimu wyemitować znaczki z podobizną tzw. Marychy, ktorą oni uważają za „krolową Polski.” Ja na pewno nie bede kupował zadnych znaczkow z podobizną tej procelanowej Marychy. Nie jest ona dla mnie zadna swieta, tylko pustym posązkiem, takim "zlotym cielcem" dla Ciemnogrodu. Cała religia to jedna wielka ściema, az sie dziwie ze w XXI wieku, erze globalizacji i lotow w kosmos nadal jest tyle nawiedzonych wariatów ktorzy nie są w stanie mysleć racjonalnie i nadal wierza w sredniowieczne bajki i powiastki. Nawet inne , nieuznawane przez Kosciol Ewangelie z I wieku n.e. wspominaja ze owa "niepokalana" Marycha byla zwykłą babką ktora miala wielu męzow i napewno nie byla "dziewicą" a Jezusek Chytrusek ( o ile wogle taki istniał) mial braci, i to nie jednego.zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Państwo, które generuję patologie

Patryjota (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 11 / 1

Państwo generuję patologie wraz pracodawcami a te PIP jak pipy, wiedzą gówno robią i te gazety zjebane co nie wymieniają tych złodzieji


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
ew

ew (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1


Ty pierdzielu i złodzieju Rydzyku! Gdzie sa te miliony co ukradles ludziom " niby na stocznię?" Czy poszły na złoty srocz w tych apartamentach? My nie zapomnielismy i mozesz byc pewny ze po...rozwiń całość


Ty pierdzielu i złodzieju Rydzyku! Gdzie sa te miliony co ukradles ludziom " niby na stocznię?" Czy poszły na złoty srocz w tych apartamentach? My nie zapomnielismy i mozesz byc pewny ze po nastepnych wyborach jak wygra demokratyczna, postepowa koalicja PO-SLD- Nowoczesna-PSL to skonfiskujemy ci wszystkie twoje złote srocze, Mercedesy i Maybachy i wystawimy je na licytacji WOSP Jurak Owsiaka zeby dochod z nich mogl pomoc chorym dzieciom. A twoja tłustą, pasozytniczą, faszystowsko- endecką dupę wsadzimy do pierdla.
zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
panowie życia i śmierci

stary (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 12

Najlepszym systemem dla pracodawców było by niewolnictwo , bat i miska ryżu żeby niewolnik nie zdechł ,
tak właśnie powinni pracować wszyscy zwolennicy kapitalizmu bo na tym kapitalizm polega .


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
w

we (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2

Moj dziadek juz wprawdzie nie zyje- przez wiele lat byl aktywny w UB i potem w SB. Cale zycie walczyl za Polske Postępową, przeciwko ciemnemu, pedofilskiemu klerowi, obrzydliwej przedwojennej...rozwiń całość

Moj dziadek juz wprawdzie nie zyje- przez wiele lat byl aktywny w UB i potem w SB. Cale zycie walczyl za Polske Postępową, przeciwko ciemnemu, pedofilskiemu klerowi, obrzydliwej przedwojennej Polsce obszarnikow i innych złodziejskich Jaśnie- Panów. Nie dożył całe szczęscie tej chwili kiedy katolicka hydra zaplutych karłów reakcji znow podnosi swoja faszystowską głowe. Do konca zycia wbrew wam katolickim ciemniakom i endekom pobierał zasłużonie wysoką emeryture i zył w dostatku o którym wy rekacyjne glizdy możecie co najwyzej sobie pomarzyć. Moja Babcia tez już nie zyje wiec wy pisowskie gnidy nie możecie już im zmniejszyc emerytur. My jestesmy zas już dobrze ustawieni miedzy innymi dzieki temu ze dostaliśmy spore spadki i możecie nam co najwyżej gowno na ulicy zrobic buhaahaa. Jeżeli chodzi o mojego Dziadka (czesc Jego Pamieci!) to napewno byłby dzis zawiedzony ze paru tym bandytom z AK i NSZ oraz aresztowanym klechom wtedy w latach 50tych nie spuścił mocniej lania i ze nie zatłukł ich wszystkich pałą na smierc. Gdyby tak ze wszystkimi zrobił- a zlikwidował niemało takich skurwysynów- to teraz nasz Kraj miałby mniej faszystow spod znaku kleru i PISU przy korycie. Ale wasze dni sa już policzone. Dojna zmiana dobiega końca!zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Jak oszukują pracodawcy , a na to M/I PEFRON milczy dyr. ma się dobrze wraz z ekipą

Ela (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 6

Całkowity brak nadzoru nad działalnością tzw. PEFRON - po kompleksach sob- niedz zasobach i kicha. kasa leje się jak woda w ZWiK


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
54

54 (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

Bardzo popieram pana Bruskiego ze broni honoru demokratycznej, europejskiej, laickiej Bydgoszczy i ze tak jak kazdy prawdziwy Bydgoszczanin, czlowiek lepszego sortu nalezy do KOD. Zniszczymy was...rozwiń całość

Bardzo popieram pana Bruskiego ze broni honoru demokratycznej, europejskiej, laickiej Bydgoszczy i ze tak jak kazdy prawdziwy Bydgoszczanin, czlowiek lepszego sortu nalezy do KOD. Zniszczymy was PISiory, dni waszej splęśniałej klerykalnej dyktatury i panoszenia sie u steru Panstwa sa juz policzone. Narodowa Rewolucja juz sie zaczeła. Niebawem bedziecie gnić w pierdlu razem z popierajacym was pedofilskim i zlodziejskim klerem katolickim.zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
A jak oszukują pracownicy?

? (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 4 / 4

Co?


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
56

6 (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2

Wiekszosc (i to nieznaczna w Sejmie) nie daje zadnemu rzadowi prawa do łamania Konstytucji - do tego potrzebne jest 2/3 glosow w Sejmie zeby moc legalnie zmieniac Konstytucje III RP. A takiej...rozwiń całość

Wiekszosc (i to nieznaczna w Sejmie) nie daje zadnemu rzadowi prawa do łamania Konstytucji - do tego potrzebne jest 2/3 glosow w Sejmie zeby moc legalnie zmieniac Konstytucje III RP. A takiej ilosci poslow nigdy nie uda sie PISowi zdobyc. Wiec te skurwiele probuja obejsc nasza Konstytucje od tylu przez ignorowanie poleceń Trybunału Konstytucyjnego. Za to UE powinna wyrzucic Polske z Unii, odciąc wszelkie fundusze europejskie na drogi lub infrastukturę a NATO powinno wydalic Polskę z Sojuszu, wtedy miliony wyjda na ulice domagac sie głowy Macierewicza, Rydzyka i Kartofla Kaczynskiego! Niech zyje Wolna Europa, NATO i demokracja w Polsce! Precz z PIS oraz wszelka religia, Ciemnogrodem i Zabobonami z Sredniowiecza.zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
PO co to pi#rdolenie???!

wypisać ich wszystkich, tu!!! na łamach tego brukowca, po kolei z nazwy przedsiębiorstwa, lokalizacj (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 11 / 3

imienia i nazwiska właściciela, prezesa/prezesów... .

PO prostu wymienić ich TU!!!


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Eeeeee!

! (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

Chcesz kupę?


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
56

5y (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

Kazdy nowy biurowiec w Bydgoszczy jest kolejnym gwozdziem do trumny tego malego, lecz roszczeniowego Torunia. Im nawet autostrada A1 nie pomogla , im juz nic nie pomoze. My niedlugo zas bedziemy...rozwiń całość

Kazdy nowy biurowiec w Bydgoszczy jest kolejnym gwozdziem do trumny tego malego, lecz roszczeniowego Torunia. Im nawet autostrada A1 nie pomogla , im juz nic nie pomoze. My niedlugo zas bedziemy mieli S 5 o parametrach autostrady i do tego za darmo podczas gdy Austostrada Bursztynowa (A1) jest płatna i niezbyt tania. Do tego mamy lotnisko miedzynardowe a Torun coz ma...tylko Rydzyka....Adijos Toruniaki, zostajecie w prowincjonalnym Ciemnogrodzie na ktory sobie zasluzylicie! Jeszcze pare lat a Urzad Marszalkowski sprowadzi sie do Bydgoszczy i zostaniecie juz tylko z Dyrekcja Lasow Panstwowych i tym waszym....oszczanym przez waszych pijakow gotykiem na dotyk....zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
jak wymienić?

łodziak (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 9 / 3

jak ich wymienić/ Brakło by miejsca w gazecie. Bo to nie są jednostki ich są tysiące. Wystarczy iść zapytać się o pracę do prywaciarza, to pierwsze co mówi - to że muszę pana sprawdzić przez...rozwiń całość

jak ich wymienić/ Brakło by miejsca w gazecie. Bo to nie są jednostki ich są tysiące. Wystarczy iść zapytać się o pracę do prywaciarza, to pierwsze co mówi - to że muszę pana sprawdzić przez tydzień czy panpani się nadaje. A ja się pytam to gdzie jest okres próbny? i tak jest wszędzie budowy, prywatne sklepy, poradnie stomatologiczne itd. A najgorsze że jest to za darmo.zwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
we

re (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2

Popieram budowe wysokościowców w centrum Bydgoszczy bo one podkreslają metropolitalność naszego miasta w stosunku do sennego, wiejskiego Torunia. Uważam ze naprzeciwko Opery pownien powstac...rozwiń całość

Popieram budowe wysokościowców w centrum Bydgoszczy bo one podkreslają metropolitalność naszego miasta w stosunku do sennego, wiejskiego Torunia. Uważam ze naprzeciwko Opery pownien powstac wiezowiec nawet 70 metrowy czyli taki co bedzie mial 20 pieter oprocz parteru. Tak samo trzeba budowac River Tower i Nordic Astrum na Babiej Wsi ale przt tym drugim musi byc nadal wolne przejscie dla pieszych wzdluz rzegu rzeki tak jak jest dotychczas- bo przy River Tower nigdy takiego nie bylo i nie musi byc. Zamiast budowac wysokosciowce wzdluz Fordonskiej ktora nie lezy w centrum, powinno sie budowac je np. na miejcu wyburzonych ruder kolo Dworca Glownego i Pl. Piastowskiego.zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Brawo PiS !!! CBA i Policja!!!

beneficjentka 500+ (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 5 / 5

Brawo PiS !!! CBA i Policja!!!


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
23

23 (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

Oto moja proba rekonstrukcji tekstu ostatniej rozmowy telefonicznej obu Wielkich Kartofli tzn. Kartofla Prezydenta i Kartofla Prezesa w Tupolewie na pare minut przed katastrofa w Smolensku....rozwiń całość

Oto moja proba rekonstrukcji tekstu ostatniej rozmowy telefonicznej obu Wielkich Kartofli tzn. Kartofla Prezydenta i Kartofla Prezesa w Tupolewie na pare minut przed katastrofa w Smolensku. (abcdef) to wypowiedzi Lecha a bez nawiasów to wypowiedzi Jarka. ( K**** Jaras nie możemy ladowac bo jest mgła.) Alez tam przeciez wiesz ze polscy piloci w II wojnie swiatowej się chwalili ze Polak to nawet i na wyrwanych drzwiach latac potrafii. Pomódl się tylko do naszego Protektora Ojca Rydzyka no i alleluja i do chuja do przodu!!! ( No nie wiem to zbyt duze ryzyko, wysle może Bagsika bo on jest już niezle wstawiony ta wódą, to on tym pilotom to wyperswaduje ale k**** boje sie ze nie damy rady…) Sluchaj bracie- musicie wylądowac! Przegrywasz w kampanii wyborczej, wiesz ze twoje sondaże sa do chuja….To może być twoja ostatnia szansą żeby pokazac jaki ty jestes męski, anty- rosyjski i narodowy , no wiesz….Nawet jak się otrzecie o jakies tam ruskie drzewa i odpadnie wam skrzydlo to najwazniejsze żeby kadłub z Toba i z Marychą wylądowal na ruskiej ziemi, to wtedy wyjdziesz z tego co wylądowało jako bohater któremu smierc nie straszna, przy okazji można tam wtedy tez ruskich oskarzyc o rozpylenie „sztucznej mgły” albo cokolwiek. Pomyśl jak wtedy ci sondaże jebną do góry! Ciemny lud to kupi….( No dobra Jaras skoro tak mowisz to będziemy probowac lądować, bo delegacja z PO/PSL siedzi kolo skrzydla więc jak oni tam z jakims żelastwem odpadną to nawet będzie politycznie korzystne dla nas.) zwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
sa

as (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1

W tym roku jeszcze bardziej niz w latach poprzednich musimy wyjsc na ulice i zebrać jak najwiecej kasy dla chorych w ramach WOSP. Zbieranie pieniedzy ma bowiem teraz nie tylko wymiar charytatywny...rozwiń całość

W tym roku jeszcze bardziej niz w latach poprzednich musimy wyjsc na ulice i zebrać jak najwiecej kasy dla chorych w ramach WOSP. Zbieranie pieniedzy ma bowiem teraz nie tylko wymiar charytatywny lecz takze polityczny- kazdy wielki sukces WOSP i Jurka Owsiaka jest bowiem mocnym ciosem w obecny rezim katolicko- faszystowski i w ciemny lecz bogaty kler ktory jest jego glownym beneficjentem i za nim stoi. Kazda zlotowka dana WOSP nie pojdzie do skarbca skorumpowanego Caritasu i przez to osłabi finanse tego wielkiego Imperium Zła i Pedofilli jakim jest Kosciol Katolicki. zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Ty

Dzieciorobie (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 5

Paszoł won

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

Polecamy

Wideo