Firma odpowiedzialna za sprzedaż prądu prowadzi akcję promocyjną, w ramach której proponuje obniżki cen dla stałych klientów i gwarancję jej utrzymania przez 3 lata.
Dziwić może jednak sposób, w jaki korzystający z usług spółki grupy Tauron zachęcani są do skorzystania z nowej oferty. Do klientów dzwonią konsultanci, informują o pakiecie promocyjnym, ale potem żądają podania numeru PESEL.
- Chodzi o zweryfikowanie, czy dodzwoniliśmy się do właściwej osoby - tłumaczy biuro prasowe Tauron Sprzedaż. Osoby, które mają wątpliwości, czy rzeczywiście dzwoni ktoś z firmy Tauron, mogą same poprosić o nową ofertę i aneks do umowy - telefonicznie (infolinia 555 444 555) lub osobiście w biurach obsługi klienta.
Od lipca firma sprzedająca energię elektryczną w południowej Polsce proponuje klientom trzy oferty promocyjne. Produkt Bezpieczny zakłada obniżkę cen prądu i gwarancję utrzymania tej ceny nawet przez 3 lata. Firma zakłada, że z tej propozycji skorzysta ok. 400 tys. gospodarstw domowych. Produkt Internetowy łączy obniżkę ze zgodą klienta na przesyłanie faktur drogą elektroniczną. Z kolei Produkt Ekologiczny oferowany jest tym, którzy chcą mieć pewność, że kupowana przez nich energia wytwarzana jest przez ekologiczne źródła. W tym przypadku również chodzi o obniżkę i kontakt z firmą przez internet.
Średnia obniżka cen prądu wyniesie 4,5 proc.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?