Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Telefoniczna Informacja Pacjenta będzie dostępna przez całą dobę

Iwona Krzywda
Iwona Krzywda
Pixabay
Od 2 września specjalna infolinia dla pacjentów będzie czynna przez całą dobę.

Telefoniczna Informacja Pacjenta stworzona przez Narodowy Fundusz Zdrowia została uruchomiona pod koniec ub. roku. Dotychczas zainteresowani pacjenci na specjalnej infolinii mogli uzyskać potrzebne im informacje dotyczące funkcjonowania systemu ochrony zdrowia tylko od poniedziałku do piątku w godz. 8-18. Od poniedziałku 2 września konsultanci będą odbierać telefony przez całą dobę, także w weekendy i święta.

Żeby zapewnić pacjentom sprawną obsługę i krótki okres oczekiwania na rozmowę, do obsługi infolinii zostali zatrudnieni dodatkowi konsultanci. Zwiększy się również funkcjonalność TIP. Zainteresowane osoby będą mogły zamówić rozmowę w języku angielskim czy migowym, skorzystać z chatu i maila, poradzić się, gdzie funkcjonują gabinety nocnej opieki zdrowotnej i gdzie znaleźć potrzebne, deficytowe leki.

Telefoniczna Informacja Pacjenta jest dostępna pod numerem telefonu 800 190 590.

FLESZ - Nocowanie przy chorym w szpitalu za darmo

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski