Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

To jeszcze nic pewnego

Redakcja
Rozmowa z Januszem Komurkiewiczem, szefem marketingu firmy "Fakro" z Nowego Sącza - Co skłoniło szefów firmy, którą Pan reprezentuje do zdecydowania się teraz na sponsorowanie Krynickiego Towarzystwa Hokejowego?

Fakro - KTH?

Fakro - KTH?

Rozmowa z Januszem Komurkiewiczem, szefem marketingu firmy "Fakro" z Nowego Sącza

 - Co skłoniło szefów firmy, którą Pan reprezentuje do zdecydowania się teraz na sponsorowanie Krynickiego Towarzystwa Hokejowego?
 - Żadne oficjalne decyzje jeszcze nie zapadły. Powiem więcej, podpisanie kontraktu jest bardzo niepewne. Na razie jesteśmy jednymi z reklamodawców.
 - Na czym ma polegać ta reklama?
 - Zawodnicy będą mieć na koszulkach logo firmy, a na bandach pojawią się tablice reklamowe.
 - Jak ma brzmieć oficjalna nazwa zespołu z Krynicy? Czy pojawi sie w niej człon "Fakro"?
 - To wszystko znajduje się wciąż w sferze ustaleń. Na razie nie ma porozumienia co do warunków umowy.
 - Na jaką kwotę mogą liczyć kryniccy działacze?
 - Żadnej kwoty nie podam.
 - Załóżmy, że w Krynicy zmieni sią władza. Czy "Fakro" wycofa się z rozmów?
 - Bardzo wysoko cenię burmistrza Jana Golbę. Ale naszego sponsoringu nie uzależniamy od kwestii politycznej.

(DW)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski