3/12 Zamknij

9. Przemysł gier komputerowych, zwłaszcza online. CD Projekt stał się najważniejszą, najwyżej wycenianą i najbardziej perspektywiczną, spółką na warszawskiej

Fot. Szymon Starnawski /Polska Press

Poprzednie Następne
Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze Poprzednie Następne

9. Przemysł gier komputerowych, zwłaszcza online. CD Projekt stał się najważniejszą, najwyżej wycenianą i najbardziej perspektywiczną, spółką na warszawskiej giełdzie. Największy polski producent gier (Wiedźmin) pomimo koronawirusa nie przełożył terminu premiery swego kolejnego potencjalnego megahitu - „Cyberpunk 2077”, bo zespół pracuje nad nim zdalnie. Producenci gier zyskują na pandemii, bo ludzie, zwłaszcza młodzi, nie mogąc wyjść z domów zabijają czas na grach, przy czym historyczne rekordy biją gry grupowe online (widać to m.in. w statystykach platformy Steam). Jedynym zagrożeniem dla tej branży jest głęboka globalna zapaść gospodarcza w wypadku przedłużania się pandemii: ludzie masowo stracą wtedy źródła dochodów i z przyczyn czysto ekonomicznych będą musieli zrezygnować z kupowania towarów innych, niż podstawowe. Wróć do artykułu

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy