4/12 Zamknij

8. Sklepy internetowe, zwłaszcza z żywnością, ale też z elektroniką (laptopy, tablety - np. Komputronik, musiał zamknąć sklepy w galeriach handlowych,

Fot. Frisco

Poprzednie Następne
Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze Poprzednie Następne

8. Sklepy internetowe, zwłaszcza z żywnością, ale też z elektroniką (laptopy, tablety - np. Komputronik, musiał zamknąć sklepy w galeriach handlowych, ale odkuł się w sklepach internetowych, gdzie sprzedaż wzrosła lawinowo) oraz wyposażeniem domowych siłowni i sal fitness. Zamknięci w domach ludzie wykupują też masowo w internetowych salonach maszynki do strzyżenia i korzystają z internetowych porad stylistów z cyklu „Jak się ostrzyc samemu” (w lutym takie programy oglądało po kilka tysięcy osób, teraz miliony). To samo dotyczy niektórych zabiegów kosmetycznych i przyborów do nich. Rozkwit przeżywają internetowe sklepy spożywcze. Rozwijanie tego kanału sprzedaży przyspieszyły nie tylko specjalistyczne platformy, jak Frisco.pl, ale i sieci handlowe – od Biedronki po Carrefoura. Lawinowo wzrósł popyt na sprzęt umożliwiający urządzenie w domu siłowni lub sali fitness. Tłumy klientów przyciągają aplikacje wspomagające domowe treningi i trzymanie wagi. Wróć do artykułu

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy