Tragiczny wypadek pod Toruniem. 2-latek nie żyje, 3-letni brat w szpitalu. Za kierownicą matka pod wpływem alkoholu

Katarzyna Piojda
Katarzyna Piojda
Zaktualizowano 

Wideo

Zobacz galerię (5 zdjęć)
Tragedia wydarzyła się w czwartkowy (13 czerwca) wieczór pod Toruniem. Nie żyje 2-latek, a jego 3-letni brat trafił do szpitala.

Do zdarzenia doszło około godz. 22 w Steklinku. Patrol policji w Dobrzejewicach zauważył volkswagena polo. Policjantów zaniepokoiło zachowanie kierowcy, który włączał i wyłączał światła mijania, a po chwili zaczął jechać od prawej do lewej strony jezdni. Auto miało zaparowaną tylną szybę.

Funkcjonariusze dali kierowcy sygnały do zatrzymania, zarówno dźwiękowe jak i świetlne, ale kierowca - zamiast się zatrzymać - przyspieszył i zaczął uciekać. Kilkanaście kilometrów dalej auto wypadło z drogi i dachowało.

- Jak się okazało, pojazdem kierowała 25-letnia kobieta - informuje podinsp. Violetta Dąbrowska, rzeczniczka toruńskiej policji. - Wiozła dwójkę swoich dzieci w wieku 2 i 3 lata.

Policjanci jeszcze przed przyjazdem karetki wyciągali z samochodu dzieci. Na miejscu pracowali też strażacy, którzy wyciągnęli kobietę.

Trójka uczestników wypadku została zabrana do toruńskich szpitali. Lekarzom nie udało się uratować 2-letniego chłopca.

Dąbrowska: - Z zebranych przez nas informacji wynika, że kobieta nigdy nie miała uprawnień do kierowania. W chwili wypadku była pod działaniem alkoholu oraz prawdopodobnie narkotyków.

25-latka miała ponad promil alkoholu w organizmie. Podczas przeszukania mundurowi w jej torebce odnaleźli woreczek z białym proszkiem. Co to jest dokładnie - wykaże badanie w policyjnym laboratorium.

W sprawie prowadzone jest śledztwo nadzorowane przez prokuraturę.

Materiał oryginalny: Tragiczny wypadek pod Toruniem. 2-latek nie żyje, 3-letni brat w szpitalu. Za kierownicą matka pod wpływem alkoholu - Gazeta Pomorska

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 299

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

D
Doniu
2019-06-23T00:21:45 02:00, Syla:

Wy chyba te historie to wymyslacie bo nie macie o czym pisać

Kujawsko pomorskie?

S
Syla

Wy chyba te historie to wymyslacie bo nie macie o czym pisać

e
ech

Typowa "Matka Polka" na kroplówce z 500 .

M
Matka bez 500

Niech nadal rozdaje rząd polski za darmo te 500 ..bzykają się do woli bo na utrzymanie dzieci pijanych rodziców głowa nie boli...

G
Gość
2019-06-20T22:31:25 02:00, Wkurwiona:

Problem polega na tym ze przez 500 patola napedza gospodarke ruchac cpac i chlac potrafia ale kwit zrobic ciezko bylo. MaDki samotnie wychowujace (nowa moda kurew.ek 500plus ) i amfa z krysztalami razem wzieta a dzieciaczki sie dorobi . Tylko mam pytanie czemu mam na ta patologie kaczora placic ? Ona nawet nie wie z kim ma te dzieci bo pizde wystawic do rzniecia kazda umie

Poczekaj, gdy od lipca będzie 500 na każde dziecko...

G
Gość
2019-06-20T16:44:31 02:00, Karolina:

Ludzie przestanie obwiniac innych, PiS czy też dodatek 500 . Zginęło bezbronne dziecko, które miało prawo żyć. Zginęło nie z winy osób trzecich i tego skąd ta kobieta wzięła na alkohol. Zawsze były takie wypadki i ludzie którzy mają problem z alkoholem zawsze wezmą skądś środki na to, jeśli nie dostaną to Ukradna albo będą zebrać 'na chleb'. Są ludźmi maja wolna wolę j robią co chcą, nikt ich nie powstrzyma. Fakt jest taki że ludzie zabierają życie bezbronny, i jest to straszna tragedia. Trzeba się pomodlić za te duszy źli a nie pluc nienawiścią. Zawsze każdemu może się takie coś przytrafić, z czyjejś winy jak np. Ktoś wjedzie w wasze dziecko albo bliska wam osobę. Lepiej nie, ale lepiej nie o sądzac i nie pluc jadem. Jeśli ktoś jest złym czy zagubionym /chorym człowiekiem to żadne pieniądze mu nie pomogą ani nie zatrzymała go przed czynem. Na trzeźwo ludzie robią takie rzeczy że nie chce się słucha, zabijają ' na trzezwo' - i co wtedy też jest winna PiS czy innej władzy rzadzacej albo osób trzecich? No chyba nie... Jak ktoś jest chory i chce komuś zrobić krzywdę albo sobie to zapewne nawet kara nakokrutniejsza by go nie zatrzymała. Niech to dzieciątko odpoczywa w pokoju i lepszym świecie niż by miało w obecnej rodzinie. Amen *

Jednak dziecko zginęło z udziałem osób trzecich - z udziałem swojej matki!

G
Gość

A po to masz placic; bo te dzieci to Twoja renta lub emerytura... Dajcie juz spokoj z tymi "waszymi" pieniedzmi. Przeciez kazdy kto choc troche mysli, wie, jak dzialaja emerytury, nie lodzcie sie ludzie ze wasza emerytura czeka na was w banku...

W
Wkurwiona
2019-06-18T10:30:43 02:00, Gość:

ofiary 500:((((

2019-06-18T16:32:18 02:00, Ehhhhh:

Raczej ofiary alkoholu

Niee. 500 plus to sa ofiary tego programu.

W
Wkurwiona

Problem polega na tym ze przez 500 patola napedza gospodarke ruchac cpac i chlac potrafia ale kwit zrobic ciezko bylo. MaDki samotnie wychowujace (nowa moda kurew.ek 500plus ) i amfa z krysztalami razem wzieta a dzieciaczki sie dorobi . Tylko mam pytanie czemu mam na ta patologie kaczora placic ? Ona nawet nie wie z kim ma te dzieci bo pizde wystawic do rzniecia kazda umie

P
Pincetplusz
2019-06-18T19:31:34 02:00, Ja:

Rodzinna patologia. Pierwszy samochód i wszystkim policja zabiera prawko za jazdę po pijaku. Tatuś w ciupie. To kto w końcu miał prowadzić auto? Jej prawka nie zabrali, bo nigdy nie miała. Proste jak cep.

2019-06-19T18:16:49 02:00, PiSowska suka:

Ta wyborczyni PiS tylko umie chlać i klepać różańce zbyt durna zeby zdać na prawo jazdy ale bachory sobie zrobiła zeby dostać 500 plus z naszych podatkow

Dokladnie! Flacha dla Ciebie ode mnie!!

P
Pincetplusz
2019-06-20T15:35:54 02:00, Romek:

Ale wy glupie jestescie ludzie wy tak sie nienawidzicie masakra tu 500 nie jest wcale winne bo nie kazdy co bierze kase to traci na alkohol . kiedys nie bylo 500 i ludzie tez pili i jezdzili z dziecmi po pijaku juz nie raz opisana byla taka sytuacja. Wiec tu prosze nikogo nie obwiniac ze to przez pieniadze. To przez ludzi co nie mysla tak sie dzieje. A dzieci cierpia ..... Wiec juz wystarczy tego pisania o tym kto z was taki madrzejszy jest.

Kazdy.alko dragi dziary fury i urlopowanie.

P
Pincetplusz

No coz norma w dzisiejszych czasach 500plus ... naje...a matka dzieci pewnie z 5 roznymi dla kasy robione. Rzygac sie chce.

G
Gość
2019-06-16T22:29:26 02:00, Cracoviak:

Śmierdzi współudziałem , ale niech wypowiedzą się karnisci którzy dogłębnie znają prawo

2019-06-17T08:55:26 02:00, Gość:

Jak by jeszcze oprócz własnych dzieci zabiła cudze na drodze to byłoby lepiej? Brawo policjanci, że zapobiegli większej tragedii. A dla tych dzieci lepiej umrzeć niż żyć z taką "madką". Mam nadzieję, ze trzylatka jej natychmiast odbiorą i trafi w ręce kochającej rodziny.

Wyobrażacie sobie jaki pogrom na drodze mogłaby zrobić gdyby jej nie zatrzymali? Ilu ludzi mogło zginąć?

Zero tolerancji dla prowadzących auto pod wpływem narkotyków czy alkoholu.

2019-06-19T18:13:28 02:00, PiS ohydny szczep:

Zero tolerancji dla wyborców PiS ktorzy powodują takie kraksy bo chleją za 500 plus . Won z wami na Podlasie do rezerwatu dla kleru i waszego ciemnogrodu !

Jebnij się w łeb, najlepiej 2 razy

K
Karolina

Ludzie przestanie obwiniac innych, PiS czy też dodatek 500 . Zginęło bezbronne dziecko, które miało prawo żyć. Zginęło nie z winy osób trzecich i tego skąd ta kobieta wzięła na alkohol. Zawsze były takie wypadki i ludzie którzy mają problem z alkoholem zawsze wezmą skądś środki na to, jeśli nie dostaną to Ukradna albo będą zebrać 'na chleb'. Są ludźmi maja wolna wolę j robią co chcą, nikt ich nie powstrzyma. Fakt jest taki że ludzie zabierają życie bezbronny, i jest to straszna tragedia. Trzeba się pomodlić za te duszy źli a nie pluc nienawiścią. Zawsze każdemu może się takie coś przytrafić, z czyjejś winy jak np. Ktoś wjedzie w wasze dziecko albo bliska wam osobę. Lepiej nie, ale lepiej nie o sądzac i nie pluc jadem. Jeśli ktoś jest złym czy zagubionym /chorym człowiekiem to żadne pieniądze mu nie pomogą ani nie zatrzymała go przed czynem. Na trzeźwo ludzie robią takie rzeczy że nie chce się słucha, zabijają ' na trzezwo' - i co wtedy też jest winna PiS czy innej władzy rzadzacej albo osób trzecich? No chyba nie... Jak ktoś jest chory i chce komuś zrobić krzywdę albo sobie to zapewne nawet kara nakokrutniejsza by go nie zatrzymała. Niech to dzieciątko odpoczywa w pokoju i lepszym świecie niż by miało w obecnej rodzinie. Amen *

R
Romek

Ale wy glupie jestescie ludzie wy tak sie nienawidzicie masakra tu 500 nie jest wcale winne bo nie kazdy co bierze kase to traci na alkohol . kiedys nie bylo 500 i ludzie tez pili i jezdzili z dziecmi po pijaku juz nie raz opisana byla taka sytuacja. Wiec tu prosze nikogo nie obwiniac ze to przez pieniadze. To przez ludzi co nie mysla tak sie dzieje. A dzieci cierpia ..... Wiec juz wystarczy tego pisania o tym kto z was taki madrzejszy jest.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3