"Trawka" w internacie

EK
Pięciu wychowanków jednego z nowohuckich internatów trafiło do szpitala na oddział toksykologii z objawami zatrucia narkotykami. W ich organizmach stwierdzono obecność THC (marihuany) i atropiny.

   W czwartek, ok. godz. 20, jeden z pracowników internatu, widząc dziwne zachowanie wychowanków, zadzwonił na policję. - Wysłany na miejsce patrol zastał tam czterech młodzieńców, co do których istniało podejrzenie, że znajdują się pod wpływem narkotyków. Zostali przewiezieni do szpitala na oddział toksykologii. Jak się okazało, już wcześniej karetka odwiozła tam ich kolegę. W pokoju jednego z chłopaków, znaleziono 3 woreczki strunowe z suszem roślinnym, woreczek ze śladami brunatnego proszku oraz trzy szklane lufki - mówi kom. Sylwia Bober-Jasnoch z zespołu prasowego małopolskiej policji.
   Ostatecznie z powodu zatrucia na toksykologii zatrzymano 4 chłopców - w wieku 16 - 18 lat. Lekarze zapewniają, że ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo. Tymczasem policja próbowała wczoraj ustalać, w jaki sposób doszło do zdarzenia. (EK)

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie