Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Trzeci mobilny punkt obsługi MPEC

Małgorzata Stuch
Śródmieście. Dziś rusza kolejny, trzeci już, mobilny punkt obsługi klienta MPEC. Pracownicy MPEC będą dyżurować przy ul.Długiej w okolicach Nowego Kleparza, codziennie do 23 maja w godz.15-18.

Mobilny punkt obsługi klienta MPEC to specjalny namiot informacyjny, w którym krakowianie mogą dowiedzieć się jak wymienić piec węglowy na ogrzewanie ekologiczne. Stanowiska mobilne uruchamiane są w tych rejonach Krakowa, gdzie zinwentaryzowane zostały czynne paleniska węglowe, a równocześnie znajdują się one blisko wybudowanej infrastruktury MPEC.

Podłączenie budynków do miejskiej sieci w takich obszarach nie wymaga rozbudowy rurociągów, a jedynie wykonania przyłącza i instalacji węzła cieplnego wewnątrz budynku.

Przyłącze oraz montaż węzła cieplnego jest finansowane przez MPEC, natomiast na instalację wewnętrzną właściciel budynku może uzyskać dofinansowanie w Urzędzie Miasta Krakowa w ramach Programu Ograniczenia Niskiej Emisji.

Trzeci mobilny punkt obsługi zostanie uruchomiony dla mieszkańców ul. Długiej od nr 76 do nr 86, Żuławskiego, Kolberga i Heclów, gdzie funkcjonuje 170 palenisk węglowych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski