Twoje serce jest dla nas ważne

Materiał informacyjny AUSTROTHERM Sp z o.o.
Austrotherm to przede wszystkim wielka rodzina. Jako pracownicy troszczymy się wzajemnie o siebie, a klientom dajemy wszystko to, co w nas najlepsze – nasze serce. Takie jest główne przesłanie kampanii wizerunkowej spółki Austrotherm – mówi Anna Śpiewak, prezes firmy - Do współpracy zaprosiliśmy ratowników Grupy Jurajskiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, ponieważ w swojej codziennej pracy hołdują tym wartościom, które i dla nas są bardzo ważne.

W kampanii „Twoje serce jest dla nas ważne” uwaga zostaje skupiona na potrzebie tworzenia dobra. Uzewnętrznia się to w budowaniu bezpieczeństwa, czy to podczas weekendowych, rodzinnych wycieczek na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czy przy prowadzeniu prac z wykorzystaniem materiałów do termoizolacji. Ważną rolę w tych aktywnościach odgrywa odpowiedzialność, wiarygodność, pasja i całkowite oddanie się misji – wartościom, które są wspólne dla służb ratowniczych GOPR, jak i marki Austrotherm.

Kampania to forma podziękowania wszystkim którzy, kupują produkty marki Austrotherm

Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które można zobaczyć na stronie kampanii www.austrotherm.pl/twojeserce. Pierwszy z filmów jest formą podziękowania dla tych, którzy kupując produkty marki Austrotherm w pośredni sposób przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Austrotherm, już w 2018 roku, z funduszy pozyskanych ze sprzedaży styropianu, sfinansował zakup lekkich i przenośnych defibrylatorów AED, które po dziś dzień służą ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR w ich codziennej pracy i walce o ludzkie życie.

Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które można zobaczyć na stronie kampanii www.austrotherm.pl/twojeserce. Pierwszy z filmów jest formą podziękowania dla tych, którzy kupując produkty marki Austrotherm w pośredni sposób przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Austrotherm, już w 2018 roku, z funduszy pozyskanych ze sprzedaży styropianu, sfinansował zakup lekkich i przenośnych defibrylatorów AED, które po dziś dzień służą ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR w ich codziennej pracy i walce o ludzkie życie.

Drugi spot zwraca uwagę na właściwą termoizolację. Pewno niewielu z nas wie, że istnieje wiele produktów, bez których współczesna medycyna ratunkowa nie mogłaby się obyć. Jednym z nich jest folia termoizolacyjna. Ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR służy ogrzaniu osoby, której udzielana jest pomoc. W ten sposób zapobiega się utracie ciepła z organizmu, jednocześnie chroniąc przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi, np. wiatrem lub wilgocią. Ratownicy Grupy Jurajskiej GOPR doskonale wiedzą, że właściwa termoizolacja to bezpieczeństwo w górach. My wiemy, że właściwa termoizolacja to komfort w domu.

Trzeci spot to wspaniała etiuda o tym, że praca zespołowa ma moc twórczą i jest kluczem do sukcesu. Nie da się go osiągnąć bez pełnego zaangażowania, ciężkiej pracy i zaufania do całego zespołu. W duchu wspólnych, uniwersalnych wartości, takich jak pasja, wytrwałość, pokonywanie trudności, możemy przenosić góry, zdobywać najbardziej niedostępne szczyty i zmieniać świat na lepsze.

Austrotherm i Grupa Jurajska GOPR połączyły same szczytne wartości - praca z sercem i troska o bezpieczeństwo

Nawiązanie współpracy ze służbami ratowniczymi to kolejny ważny krok w dynamicznym rozwoju marki Austrotherm. W latach 2019-2020 wspólne działania zostały rozszerzone. Austrotherm został oficjalnym sponsorem Grupy Jurajskiej GOPR.

- W nowoczesne przedsiębiorstwa wbudowane są takie wartości jak troska o klienta, środowisko, chęć zmieniania bliższego i dalszego otoczenia na lepsze, a także pozytywny wpływ na codzienne życie Polaków. – mówi Robert Pilarczyk, naczelnik Grupy Jurajskiej GOPR – Dlatego jestem pewien, że gdy kupujecie produkty marki Austrotherm zyskujecie po trzykroć - otrzymujecie doskonały produkt, pomagacie Państwo nam, ratownikom górskim, i budujecie bezpieczeństwo w jednym z najpiękniejszych, moim zdaniem, zakątków w Polsce – Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. To niewątpliwa przyjemność współpracować z tak znaną marką, jaką jest Austrotherm, szczególnie, że łączą nas te same wartości, jak praca z sercem i troska o bezpieczeństwo.

Działania reklamujące kampanię Austrotherm są realizowane przede wszystkim w internecie, prasie branżowej oraz największych punktach dystrybucji produktów.

Austrotherm Sp. z o.o. to firma przyjazna środowisku. Jest jednym z najważniejszych polskich producentów materiałów do termoizolacji. Marka jest obecna w Polsce od ponad 25 lat, oferuje szeroką gamę produktów ze styropianu do kompleksowej termoizolacji i termomodernizacji obiektów oraz sztukaterii do fantazyjnego kształtowania elewacji. Posiada dwa zakłady produkcyjne, w Oświęcimiu i Skierniewicach. Obydwie fabryki wyposażone są w nowoczesne linie produkcyjne i laboratoria, kontrolujące jakość produktów. Austrotherm dba nie tylko o dostarczanie produktów najlepszej jakości, ale jako firma odpowiedzialna społecznie, kształtuje świadomość odbiorców, wprowadzając produkty energooszczędne, które przynoszą oszczędności na ogrzewaniu i chronią środowisko naturalne. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród w tym Super Marki 2020, Marki Dekady 2009-2019, Diamentów Forbesa, Gazel Biznesu. Należy też zaznaczyć, że w 2019 roku otrzymała tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii „Najwyższa Jakość”.

Więcej o współpracy:

Wideo

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3