Twoje serce jest dla nas ważne

Materiał informacyjny AUSTROTHERM Sp z o.o.
Austrotherm to przede wszystkim wielka rodzina. Jako pracownicy troszczymy się wzajemnie o siebie, a klientom dajemy wszystko to, co w nas najlepsze – nasze serce. Takie jest główne przesłanie kampanii wizerunkowej spółki Austrotherm – mówi Anna Śpiewak, prezes firmy - Do współpracy zaprosiliśmy ratowników Grupy Jurajskiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, ponieważ w swojej codziennej pracy hołdują tym wartościom, które i dla nas są bardzo ważne.

W kampanii „Twoje serce jest dla nas ważne” uwaga zostaje skupiona na potrzebie tworzenia dobra. Uzewnętrznia się to w budowaniu bezpieczeństwa, czy to podczas weekendowych, rodzinnych wycieczek na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czy przy prowadzeniu prac z wykorzystaniem materiałów do termoizolacji. Ważną rolę w tych aktywnościach odgrywa odpowiedzialność, wiarygodność, pasja i całkowite oddanie się misji – wartościom, które są wspólne dla służb ratowniczych GOPR, jak i marki Austrotherm.

Kampania to forma podziękowania wszystkim którzy, kupują produkty marki Austrotherm

Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które można zobaczyć na stronie kampanii www.austrotherm.pl/twojeserce. Pierwszy z filmów jest formą podziękowania dla tych, którzy kupując produkty marki Austrotherm w pośredni sposób przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Austrotherm, już w 2018 roku, z funduszy pozyskanych ze sprzedaży styropianu, sfinansował zakup lekkich i przenośnych defibrylatorów AED, które po dziś dzień służą ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR w ich codziennej pracy i walce o ludzkie życie.

Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które można zobaczyć na stronie kampanii www.austrotherm.pl/twojeserce. Pierwszy z filmów jest formą podziękowania dla tych, którzy kupując produkty marki Austrotherm w pośredni sposób przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Austrotherm, już w 2018 roku, z funduszy pozyskanych ze sprzedaży styropianu, sfinansował zakup lekkich i przenośnych defibrylatorów AED, które po dziś dzień służą ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR w ich codziennej pracy i walce o ludzkie życie.

Drugi spot zwraca uwagę na właściwą termoizolację. Pewno niewielu z nas wie, że istnieje wiele produktów, bez których współczesna medycyna ratunkowa nie mogłaby się obyć. Jednym z nich jest folia termoizolacyjna. Ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR służy ogrzaniu osoby, której udzielana jest pomoc. W ten sposób zapobiega się utracie ciepła z organizmu, jednocześnie chroniąc przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi, np. wiatrem lub wilgocią. Ratownicy Grupy Jurajskiej GOPR doskonale wiedzą, że właściwa termoizolacja to bezpieczeństwo w górach. My wiemy, że właściwa termoizolacja to komfort w domu.

Trzeci spot to wspaniała etiuda o tym, że praca zespołowa ma moc twórczą i jest kluczem do sukcesu. Nie da się go osiągnąć bez pełnego zaangażowania, ciężkiej pracy i zaufania do całego zespołu. W duchu wspólnych, uniwersalnych wartości, takich jak pasja, wytrwałość, pokonywanie trudności, możemy przenosić góry, zdobywać najbardziej niedostępne szczyty i zmieniać świat na lepsze.

Austrotherm i Grupa Jurajska GOPR połączyły same szczytne wartości - praca z sercem i troska o bezpieczeństwo

Nawiązanie współpracy ze służbami ratowniczymi to kolejny ważny krok w dynamicznym rozwoju marki Austrotherm. W latach 2019-2021 wspólne działania zostały rozszerzone. Austrotherm został oficjalnym sponsorem Grupy Jurajskiej GOPR.

- W nowoczesne przedsiębiorstwa wbudowane są takie wartości jak troska o klienta, środowisko, chęć zmieniania bliższego i dalszego otoczenia na lepsze, a także pozytywny wpływ na codzienne życie Polaków. – mówi Robert Pilarczyk, naczelnik Grupy Jurajskiej GOPR – Dlatego jestem pewien, że gdy kupujecie produkty marki Austrotherm zyskujecie po trzykroć - otrzymujecie doskonały produkt, pomagacie Państwo nam, ratownikom górskim, i budujecie bezpieczeństwo w jednym z najpiękniejszych, moim zdaniem, zakątków w Polsce – Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. To niewątpliwa przyjemność współpracować z tak znaną marką, jaką jest Austrotherm, szczególnie, że łączą nas te same wartości, jak praca z sercem i troska o bezpieczeństwo.

Działania reklamujące kampanię Austrotherm są realizowane przede wszystkim w internecie, prasie branżowej oraz największych punktach dystrybucji produktów.

Austrotherm Sp. z o.o. to firma przyjazna środowisku. Jest jednym z najważniejszych polskich producentów materiałów do termoizolacji. Marka jest obecna w Polsce od ponad 28 lat, oferuje szeroką gamę produktów ze styropianu do kompleksowej termoizolacji i termomodernizacji obiektów oraz sztukaterii do fantazyjnego kształtowania elewacji. Posiada trzy zakłady produkcyjne, w Oświęcimiu, Skierniewicach i Grodkowie. Wszystkie fabryki wyposażone są w nowoczesne linie produkcyjne i laboratoria, kontrolujące jakość produktów. Austrotherm dba nie tylko o dostarczanie produktów najlepszej jakości, ale jako firma odpowiedzialna społecznie, kształtuje świadomość odbiorców, wprowadzając produkty energooszczędne, które przynoszą oszczędności na ogrzewaniu i chronią środowisko naturalne. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród w tym Super Marki 2021, Marki Dekady 2009-2019, Diamentów Forbesa, Gazel Biznesu czy Budowlanej Firmy Roku 2020. Należy też zaznaczyć, że otrzymała tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii „Najwyższa Jakość”.

Więcej o współpracy:

Wideo

Dodaj ogłoszenie