Projekt, który promować ma działania na rzecz podwyższenia poziomu usług proponowanych przez uniwersytet, skierowany jest do studentów, doktorantów, nauczycieli akademickich, pracowników administracji, absolwentów oraz słuchaczy Uniwersytetu Trzeciego Wieku.
W tym roku organizatorzy przygotowali dla nich ponad pięćdziesiąt różnych wydarzeń: warsztatów, szkoleń, prelekcji i paneli dyskusyjnych. Po raz pierwszy w programie pojawił się cykl otwartych wykładów, podsumowujących stan wiedzy w klasycznych dyscyplinach akademickich: biologii, historii, filozofii i matematyce.
Tydzień zainaugurowała debata „Student: klient czy partner?”. Udział wzięło w niej ok. 70 przedstawicieli różnych środowisk akademickich. Dyskutowali o tym, jak w realiach XXI w. budować należy relacje na linii uniwersytet - student.
Tradycyjnie największą popularnością wśród uczestników imprezy cieszyły się warsztaty z zakresu tzw. umiejętności miękkich, m.in. zarządzania czasem i radzenia sobie ze stresem, na które wolnych miejsc zabrakło rekordowo szybko. Wyjątkowo oblegane było również seminarium skierowane przede wszystkim do nauczycieli i pracowników uniwersytetu, dotyczące wdrażanego właśnie systemu antyplagiatowego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?