Do tej pory wpłynęło już ponad 600 skarg. - Jeśli uznamy je za zasadne, to wystąpimy z urzędu o zmianę. Jeśli bank się nie zastosuje, to wówczas nałożymy różne sankcje np. kary finansowe - mówi Paweł Ratyński z UOKiK.
Jednocześnie każdy kto ma zastrzeżenia do umowy, np. z bankiem lub innym przedsiębiorstwem, może udać się do rzecznika konsumenta, który jest w każdym starostwie powiatowym lub urzędzie miejskim.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?