MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Uwaga, nagrywają cię!

ZIOB
TARNÓW. Coraz więcej firm świadczących usługi nagrywa telefoniczne rozmowy interesantów. Wszyscy są o tym lojalnie uprzedzani. Ma to zapobiec ewentualnym nieporozumieniom, gdy słowo występuje przeciw słowu.

"Nagrywarki" obecne są głównie w działach reklamacji. Od niedawna po wybraniu numeru telefonu Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Tarnowie słychać w słuchawce komunikat informujący o nagrywaniu rozmów, "w trosce o podniesienie jakości usług". Kto nie chce być nagrany, może posłużyć się pocztą elektroniczną.

- Czasem, gdy napływają do nas ustne skargi, mamy do czynienia z różnymi wersjami relacji tego samego zdarzenia i pewne fakty trzeba weryfikować. Bywa, że pasażerowie niektóre słowa wypowiadają w emocjach, potem zaś inaczej odnoszą się do zaistniałych zdarzeń. Nagrywanie rozmów ogranicza ryzyko sporów w takich sprawach - twierdzi Jerzy Wiatr, prezes MPK w Tarnów.

W ciągu miesiąca ta droga dociera do spółki kilka skarg. Dotyczą głównie zadrażnień w relacji pasażer-kierowca.

- Jeżeli na przykład pasażer żali się, że któryś z autobusów za wcześnie ruszył z przystanku, w niektórych pojazdach możemy już to sprawdzić dzięki elektronicznemu monitoringowi - informuje prezes Wiatr. - Za niedługo takich urządzeń w naszych autobusach przybędzie.

(ZIOB)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski