"Biorąc pod uwagę m.in. takie czynniki, jak średni czas podróży oraz udział odcinków sieci z zatłoczeniem powyżej 4 osób na 1 m kw. pierwszy wariant remarszrutyzacji wydaje się być optymalnym rozwiązaniem dla mieszkańców Krakowa. Dzięki niemu skróceniu ulegnie czas oczekiwania na przystankach oraz wzrośnie komfort podróży"- piszą w uzasadnieniu radni. Jednak zdaniem radnych - aby reforma komunikacyjna miała sens - należy m.in. zwiększyć częstotliwość linii autobusowej nr 121, pozostawić linie autobusowe nr 501, 502, 522 na obecnych trasach oraz pozostawić linię tramwajową nr 5 i 22 na obecnej trasie.
(WARS)

Inwestycje w powiecie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?