Sylwetka nowego auta to masywność jak w segmencie SUV w części dolnej (zderzak, nadkola i spodnia część karoserii) oraz dynamika zarysowana kształtem nadwozia, opadającą linią dachu i wycięciem tylnej szyby bocznej.
Wygląd samochodu podkreśla jego dobre osiągi. Mocniej zaakcentowano wybrzuszenie maski typowe dla ostatnich modeli Toyoty. O przynależności do marki świadczą także charakterystyczne światła tylne i kształt ostatniej szyby bocznej. Atrapa chłodnicy zintegrowana jest ze zderzakiem, klapa maksymalnie odsunięta także po to, aby zagwarantować większe bezpieczeństwo pieszym.
Nowa corolla verso mieści 7 osób, a po złożeniu, a nie wyjęciu, pięciu tylnych siedzeń uzyskuje się zupełnie płaską powierzchnię ładunkową. Rozkładanie siedzeń nie nastręcza żadnych trudności - do ich złożenia wystarczy jedna krótka operacja.
Wnętrze zaprojektowano w oparciu o zarys geometryczny, z mocno zaznaczonymi przestrzennymi liniami. Dodatki chromowe na desce rozdzielczej nadają kokpitowi charakteru hi-tech. Poprawiono jakość montażu i spasowanie poszczególnych elementów: przerwy i luz między nimi zmniejszono odpowiednio o 90 proc. i 40 proc.
Nowa corolla verso produkowana będzie obecnie w fabryce TTMT - Toyota Motor Manufacturing Turkey. W tym nowoczesnym zakładzie produkowane są już corolla wagon i corolla sedan. Corolla hatchback montowana jest w fabryce TMUK - Toyota Motor Manufacturing UK w Wielkiej Brytanii. (JUR)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?