Po interwencji Federacji Konsumentów
Coraz więcej osób - dla zaoszczędzenia choćby paru złotych - stara się rachunki za prąd regulować w kasie zakładu energetycznego, za telefon - w placówkach Telekomunikacji Polskiej SA, a za telefon komórkowy - w siedzibach operatora danej sieci.
W związku z licznymi skargami konsumentów, dotyczącymi wprowadzonych opłat, działania w celu wyjaśnienia tej sprawy podjęła Federacja Konsumentów.
Jak poinformowała nas prezes Rady Krajowej FK Małgorzata Niepokulczycka - w wyniku wystąpień i prowadzonych rozmów oraz po sfinalizowaniu przez operatora ustaleń z partnerami handlowymi ERA, z dniem 1 sierpnia 2001 r. zaprzestano pobierania takich opłat w wyżej wymienionych miejscach, o czym FK została poinformowana w piśmie Departamentu Prawnego PTC Sp. z o.o. z dnia 24 lipca 2001 r.
W tej sytuacji Federacja Konsumentów uważa powyższą sprawę za zamkniętą oraz oświadcza, że nie zamierza występować w tej sprawie w imieniu konsumentów na drogę postępowania sądowego.
(I)
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?