Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

„Wiedźmin” – dobry towar na eksport

(AIP)
Gry. Tłumy w centrach handlowych pomimo późnej pory, ponad półtora miliona zamówień na świecie, 200 mln zł budżetu. Wszyscy recenzenci wprost rozpływają się z zachwytu. Co jest obiektem tej zbiorowej histerii?

W poniedziałek wieczorem w galeriach handlowych sześciu największych polskich miast zaczęły się gromadzić tłumy. Wszyscy przybyli w jednym celu – kupić grę komputerową „Wiedźmin 3: Dziki Gon” już w dzień premiery.

Twórcy gry, grupa CD Projekt Red, pracowali nad nią od kilkunastu miesięcy. Dozowali napięcie, zamieszczając w internecie kolejne filmy z faz produkcji. Kulminacja nastąpiła w nocy z poniedziałku na wtorek, ale „Wiedźmin 3” już wcześniej okrzyknięty został najbardziej oczekiwanym tegorocznym tytułem świata gier.

Okazał się finansowym sukcesem – tzw. preorder, czyli zamówienie przedpremierowe, wykupiło półtora miliona ludzi (z czego 500 tys. w ostatnim tygodniu) w 109 krajach na całym świecie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski