Wielka awaria w ING Bank Śląski. Nie można się zalogować na konto. Nie sprawdzisz, ile masz na koncie

red
Awaria ING Fot Maciej Jeziorek / Polskapres
Awaria w ING Bank Śląski. Dzisiaj użytkownicy ING Banku Śląskiego mają problemy z dostaniem się na swoje konta. Dzieje się tak, ponieważ system bankowości internetowej i mobilnej zanotował awarię. - Nie można się zalogować do aplikacji mobilnej, ani ze strony WWW - informują klienci ING.

Awaria ING

Do bardzo poważnej awarii ING doszło w czwartek, 6 maja 2021. Klienci skarżą się, że nie mogą się nawet zalogować na własne konto.

"Nie można się zalogować do aplikacji mobilnej, ani ze strony WWW"
"Problem z logowaniem do aplikacji mobilnej"
"Nie można się zalogować ani przez aplikację, ani przez po przeglądarkę"

To najczęstsze błędy, jakie zgłaszają klienci banku ING.

Wiemy o tej sytuacji. Działamy, żeby przywrócić jak najszybciej dostęp do Mojego ING - informuje biuiro obsługi klientów ING.

Przed godzina 12 ING opublikował informację:

6 maj 2021
Obecnie występują trudności z działaniem systemów bankowości internetowej dla klientów indywidualnych Moje ING i aplikacji mobilnej Moje ING mobile oraz oraz systemu i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business.
Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione.
Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Będziemy na bieżąco publikować informacje o postępach.
Przepraszamy za utrudnienia.

Wcześniejsza awaria ING miała miejsce w kwietniu.

"Chcielibyśmy poinformować, że system bankowości internetowej i mobilnej będzie niedostępny do około godziny 19:30." - informuje na swojej stronie ING Bank Śląski.

Komunikat ma związek z dzisiejszą awarią, przez którą wielu klientów banku nie może się dostać do swoich kont, czy też wybrać pieniądze z bankomatu. Jak poinformowano w specjalnym komunikacie, W związku z pracami związanymi z usunięciem awarii do godziny 19:30 nie będą również działać oddziały, bankomaty i wpłatomaty banku oraz wypłaty w bankomatach sieci Planet Cash. Mogą także być problemy z płatnościami kartami.

Skutki awarii, według zapewnień ING, miały być usunięte do godz. 19.30, ale potrwało to niestety dłużej.

"Przywróciliśmy działanie bankowości internetowej i mobilnej. Z powodu dużego obciążenia mogą one działać nieco wolniej poinformował w końcu ING Bank na swojej stronie internetowej. - Część osób mogła otrzymać kilka razy to samo powiadomienie o transakcjach za ostatnie dni. Transakcje zostały wykonane tylko raz. Problemem jest tylko nieprawidłowa ilość powiadomień. Prosimy je zignorować. Chcemy również poinformować, że do 8:00 rano we wtorek, 10 października, nie będzie możliwości korzystania z usługi wymiany walut w bankowosci internetowej i mobilnej".

Przygotuj swój turystyczny biznes na sezon

Wideo

Komentarze 7

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

N
Nela

To nie jest żadna awaria tylko prace techniczne a wy już wszystko rozdmuchujecie i afere robicie. Już przecież wszystko działa.

K
Klient ing

Nowa wersja systemu to dno i wodorosty. Stara wersja była ok ale bank zmusza klientów do nowej a ta się wiesza.

a
anonim

mysle ze to celowe działanie zeby w tym czasie moc swobodnie obracac pieniedzmi klientow

K
Klient ING

Każdemu się zdarza. To tylko rzeczy, które naturalnie ulegają awariom. Dziwią mnie ludzie, którzy tylko czekają, jak coś nie będzie działać, aby sobie użyć w internetach.

A
Administrator

To jest wątek dotyczący artykułu Wielka awaria w ING Bank Śląski. Nie sprawdzisz, ile masz na koncie

K
Klient

Syf i tyle mają klientów w d....

D
Damian

Jest 20.15 a ING dalej w ciemnej ....

d
dupa

Bardzo dziwne, że awaria wystąpiła w godzinie kiedy ZUS przelał pieniądze. Do godziny 11:15 wszystko było okey. Dostałem sms o przelewie a tyle co się wylogowałem i już był problem z dostępem. Żaden inny bank tylko ten !

Dodaj ogłoszenie