Wirtualny Asystent wesprze klientów PKN ORLEN w procesie promocji Programu MIKROFLOTY

Materiał informacyjny PKN Orlen
Wirtualny Asystent wesprze klientów PKN ORLEN w procesie promocji Programu MIKROFLOTY
Wirtualny Asystent wesprze klientów PKN ORLEN w procesie promocji Programu MIKROFLOTY mat. pras. PKN Orlen
Udostępnij:
1 lipca br. PKN ORLEN w ramach Programu PKN ORLEN Skylight Accelerator uruchomił projekt pilotażowy - usługę wirtualnego wideobot’a, który pomaga i zachęca klientów, odwiedzających stacje paliw PKN ORLEN, do aktywacji Programu MIKROFLOTA. Projekt jest realizowany na 200 wybranych stacjach paliw PKN ORLEN w całej Polsce i potrwa do 31 sierpnia 2022.

W ramach realizowanego wdrożenia komunikacja z klientami na stacjach paliw jest prowadzona przy wykorzystaniu specjalnych QR kodów, które zostały umieszczone m.in. przy kasach, na lustrach, w przestrzeni Stop Cafe (przy ekspresach do kawy, na stojakach na stolikach). Po zeskanowaniu QR kodu jesteśmy automatycznie przekierowani na stronę www.mikroflota.orlen.pl, gdzie czekają interaktywni Wideoasystenci. W rolę Wideoasystentów wcielają się znani sportowcy, Justyna Święty-Ersetic - lekkoatletka, oraz Mikołaj „Miko” Marczyk - kierowca rajdowy.

Interaktywny wideobot jest inteligentną aplikacją, która w automatyczny sposób dopasowuje treści wideo do potrzeb klientów stacji paliw, usprawniając tym samym proces aplikacyjny do Programu MIKROFLOTA. Dzięki interakcji z botem klient stacji paliw zyskuje:

  • informacje o korzyściach Programu MIKROFLOTA w ciekawy, angażujący sposób z wykorzystaniem formatu Wideoasystenta,
  • wypunktowanie w tle obrazu najistotniejszych treści o korzyściach, adresach do rejestracji na wskazanej stronie mikroflota.orlen.pl
  • wsparcie w prawidłowym wypełnieniu formularza kontaktowego, którego każde pole walidowane jest przez Wideoasystenta,
  • zapewnienia Customer Experience, a przy okazji indywidualnych, imiennych podziękowań za wypełnienie formularza na końcu procesu.

Wykorzystanie formatu interaktywnego wideo do komunikacji z klientami stacji paliw PKN ORLEN jest nowoczesnym kanałem marketingowym i biznesowym, umożliwiającym ekspresję przekazu oraz łatwiejsze i szybsze dotarcie do odbiorców treści.

Program MIKROFLOTA skierowany jest głównie do mikroprzedsiębiorstw. Program umożliwia bezgotówkowe płatności za paliwo, produkty i usługi, płatności mobilne w aplikacji mFLOTA, zbiorcze fakturowanie - 1 faktura na dwa tygodnie, limit zakupowy do 9 tys., dostęp do portalu flotowego do zarządzania i portalu edoc-online do pobierania faktur, dostęp do usług dodatkowych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Wirtualny Asystent wesprze klientów PKN ORLEN w procesie promocji Programu MIKROFLOTY - Strona Podróży

Więcej informacji na stronie głównej Dziennik Polski
Dodaj ogłoszenie