Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wisła Kraków. Już ponad 20 tysięcy biletów sprzedanych na mecz z Widzewem Łódź. Jest też specjalna promocja

Bartosz Karcz
Bartosz Karcz
Krzysztof Szymczak
W środę o godz. 20.30 Wisła Kraków podejmie Widzew Łódź w meczu ćwierćfinałowym Pucharu Polski. Spotkanie cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Wisła już sprzedała na nie ponad 20 tysięcy biletów, a klub z ul. Reymonta promuje to spotkanie w specjalny sposób i to przy wsparciu najbliższego rywala…

WISŁA KRAKÓW. Najbogatszy serwis w Polsce o piłkarskiej drużynie "Białej Gwiazdy"

O tym, że będzie to piłkarskie święto wiadomo było już zaraz po losowaniu par ćwierćfinałowych Pucharu Polski. Rywalizacja Wisły z Widzewem to kawał historii polskiego futbolu, a mecze obu drużyn przez dziesiątki lat elektryzowały kibiców obu drużyn. Ostatnio niezbyt często była jednak okazja, żeby te drużyny grały ze sobą, bo Widzew przez dobre kilka lat był nieobecny w ekstraklasie, a gdy do niej awansował w 2022 roku, to akurat opuszczała ją Wisła. W sezonie, w którym to się stało, obie drużyny akurat zagrały ze sobą również - tak jak teraz - w Pucharze Polski i wtedy w Łodzi wygrała Wisła 3:1.

W Wiśle zdają sobie sprawę, że mecz z Widzewem to będzie coś wyjątkowego. Postanowiono też zadbać o odpowiednią promocję, a co ciekawe, stało się to przy udziale Widzewa, bo też kibice obu klubów żyją w bardzo dobrych relacjach, a ludzie z obu klubów współpracują ze sobą. Dzięki temu powstał specjalny film promocyjny, odwołujący się do historii obu klubów, wielu świetnych zawodników, którzy w przeszłości reprezentowali Wisłę i Widzew.

- Pomysł tej produkcji powstał w styczniu - mówi nam Damian Urbaniec, menedżer ds. promocji w Wiśle Kraków. - Skontaktował się z nami wtedy Tomasz Flakowski, dyrektor ds. marketingu i projektów specjalnych w Widzewie. Znamy się ze środowiska marketingowego, braliśmy udział wspólnie w różnych tego typu imprezach. Propozycja była taka, żeby przygotować specjalny firm promocyjny. Tomek zaproponował, żeby zainspirować się produkcją Ajaksu Amsterdam sprzed kilku lat, który przed meczem z Benficą Lizbona wykorzystał do promocji grę w szachy. My w naszej produkcji postawiliśmy na popularnego obecnie darta, choć staraliśmy się zachować ducha tej konwencji.

I tak w jednym z krakowskich klubów, w którym można pograć w darta, nakręcono krótki film, w którym udział wziął Jakub Zalotyński ze Stowarzyszenia Historia Wisły oraz grający na co dzień w darta, prywatnie kibic Wisły Jakub Zmarzlik, który w tej produkcji wcielił się w rolę kibica Widzewa.

W filmiku zadbano o szczegóły. Przygotowano nawet specjalne lotki w barwach obu klubów, które zresztą można teraz nabyć w sklepie Wisły. Promocja wyszła pozytywnie, bo też takie są oceny kibiców, komentujących ten krótki filmik w mediach społecznościowych. Jest też dowodem na to, że przy okazji różnych wydarzeń sportowych można pobawić się konwencją, i inspirować różnego typu materiałami, które powstały już w przeszłości.

Tutaj znajdziesz więcej informacji o Wiśle Kraków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Wisła Kraków. Już ponad 20 tysięcy biletów sprzedanych na mecz z Widzewem Łódź. Jest też specjalna promocja - Gazeta Krakowska

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski