Cała sprawa zrodziła się w czasie mistrzostw świata w Amp futbolu, które odbywały się ostatnio w Meksyku. W związku z tym, że Kraków stara się o organizację mistrzostwa Europy w tej odmianie piłki nożnej, w Meksyku obecny był Janusz Kozioł, pełnomocnik prezydenta Miasta Krakowa ds. rozwoju kultury fizycznej. I podczas jednego ze spotkań z gubernatorem stanu Puebla pojawił się temat reklamy na koszulkach piłkarzy Wisły. Chodzi o to, że w Meksyku właśnie Wisła, a także Legia Warszawa są w zasadzie jedynymi rozpoznawalnymi klubami z Polski. A miasta ze wspomnianego stanu chcą się reklamować w Polsce, jako miejsca dobre na turystykę. Jak się rozwinie ta sprawa, trudno w tej chwili spekulować. Kozioł w każdym razie przywiózł z Meksyku pismo w tej sprawie, które wkrótce przekaże prezes Wisły Marzenie Sarapacie. I tylko od rozmów zarządu Wisły z Meksykanami zależeć będzie, czy reklama jednego z miast z tego kraju trafi na koszulki Wisły, czy nie. Wstępna propozycja jest taka, żeby umowa obowiązywała przez rok. Jeśli jednak Meksykanie będą zadowoleni ze współpracy, są gotowi podpisać dłuższą, trzyletnią.
Oglądaj mecze Ekstraklasy na żywo online w Player.pl >>>
Follow https://twitter.com/sportmalopolskaDZIEJE SIĘ W SPORCIE - KONIECZNIE SPRAWDŹ:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- QUIZ z tajemnic fabuły "Znachora". Na to mało kto z widzów zwraca uwagę. Dasz radę?
- Mężczyźni o tych imionach są najgorszymi mężami. Mają trudny charakter
- Nie żyje aktor i reżyser, który przełamywał bariery. Miał 95 lat
- Tarantino rezygnuje ze spin-offu swojego hitu. Miał to być „łabędzi śpiew” reżysera