Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wytyczne do realizacji zleceń reklamowych

Redakcja

https://d-pt.ppstatic.pl/k/r/1/fe/94/52f761486b979.gif

Aby móc zapewnić poprawność emisji wszystkich kampanii prosimy Klientów o stosowanie się do poniższych wytycznych:

a) Rezerwacja reklam

W związku z możliwością nakładania się emisji poszczególnych formatów reklamowych używanych
w rożnych kampaniach, konieczna jest każdorazowo rezerwacja emisji danej reklamy w planowanym przez Klienta okresie czasu.

b) Czas przygotowania emisji reklam.

Przygotowanie emisji poszczególnych formatów reklamowych wymaga określonego czasu i dla poszczególnych produktów wynosi:

- reklamy adserwerowe: 3 dni robocze od momentu przysłania poprawnych kreacji;
- reklamy stałe: 3 dni robocze od momentu przysłania poprawnych kreacji;
- artykuły reklamowe: 3 dni robocze od momentu przysłania kompletu materiałów;
- sekcje specjalne: 7 dni roboczych od momentu przysłania kompletu materiałów, w przypadku bardziej skomplikowanych zleceń wymagających większego nakładu pracy czas realizacji sekcji jest ustalany indywidualnie.

**c) Format dostarczenia materiałów reklamowych**

Reklamy adserwerowe powinny zostać przygotowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w niniejszym dokumencie określającymi ich wagę, rozmiary, format, akcje zawarte we flashu (pliki swf) i czas trwania animacji (w przypadku reklam ad serwerowych); pełna specyfikacja techniczna zostanie przesłana Klientowi w czasie produkcji danej kampanii;

Materiały do artykułów sponsorowanych oraz sekcji powinny zostać przesłane drogą mailową lub udostępnione na serwerach FTP jeżeli ich łączna waga przekracza 10 MB;

Prosimy o opis materiałów umożliwiający ich prawidłowe wykorzystanie, materiały przesyłane
w ramach kampanii reklamowych powinny również zawierać szczegółowe informacje dotyczące czasu i formy ich emisji. Wzór opisu stanowi załącznik – zlecenie reklamowe on-line.

Analiza i realizacja zleceń specjalnych

Wszystkie zapytania dotyczące niestandardowych działań reklamowych są analizowane w ciągu
3 dni roboczych od złożenia zapytania: odpowiedź na zapytanie zawiera następujące informacje:

- możliwość przeprowadzenia danej kampanii
- cena świadczeń reklamowych
- czas potrzebny na przygotowanie emisji/ harmonogram działań
- ewentualne uwarunkowania techniczne.

**d) Statystyki **

Wszystkie kampanie reklamowe emitowane na stronie Dziennika Polskiego są monitorowane wewnętrznymi statystykami serwisu które są udostępniane Klientowi na jego życzenie po zakończeniu emisji. Reklamodawcy mogą mierzyć swoje kampanie zewnętrznymi skryptami liczącymi dołączanymi do poszczególnych kreacji.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski