Wzruszający mural na Starym Mieście

Sponsorem akcji specjalnej jest GRUPA LOTOS SA
Babcia, która może przytulić wnuka – taki mural pojawił się na skrzyżowaniu ulic Zwierzynieckiej i Tarłowskiej w Krakowie. To część kampanii Grupy LOTOS, która chce zachęcić kierowców do włączenia się w walkę z pandemią koronawirusa.

Murale są częścią społeczno-wizerunkowej kampanii Grupy LOTOS pod nazwą „Każdy czeka na swoje NAJ”, która ruszyła na początku maja. Klienci stacji paliw LOTOS mogą przekazać swoje punkty Navigator na badania związane z leczeniem koronawirusa. W telewizji emitowany jest też spot, w którym pojawiają się ambasadorzy współpracujący z koncernem.

W sumie murale pojawiły się w pięciu polskich miastach – oprócz Krakowa można je zobaczyć w Gdańsku, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Ukazują powszednie, zwyczajne emocje, których ekspresję tak bardzo utrudnił koronawirus. Na każdym z nich znajduje się także symbol pandemii − rękawiczki, maska, przyłbica, kombinezon lub tablet. We wspólnej wizji twórców zestawiono obrazy zwyczajnego życia z niepasującymi, a obecnie koniecznymi przedmiotami. Projekt jest owocem współpracy polskich malarzy, grafików i rysowników. Każdy z murali został namalowany techniką cyfrową. To kolaże, czyli połączenie elementów fotograficznych, graficznych, rysunkowych i malarskich. Murale powstały w duchu współczesnego street-artu. Prace trwały niemal dwa tygodnie.

To był bardzo wdzięczny do malowania projekt. W zespole zgodnie stwierdziliśmy, że jest bogaty w różne formy artystycznych środków wyrazu. Malowaliśmy realistyczne portrety, różne faktury, akwarelowe tło. To wszystko finalnie sprawiło, że całość jest dobrze skomponowana i ma pozytywne przesłanie – opowiada Weronika Kasprzyk, kierownik ekipy z Krakowa.

Kampania Grupy LOTOS to jedna z akcji, podjętych przez spółkę w czasie pandemii koronawirusa.

Z tej kampanii płyną dwa przesłania. Pierwsze to realna możliwość pomocy, aby wspólnie walczyć z pandemią. Kierowcy mogą przekazywać punkty na badania nad leczeniem koronawirusa. Drugie przesłanie to tęsknota za emocjami, których nie możemy obecnie przeżywać. Stworzone w ramach akcji murale to dziś wizualizacja nadziei na powrót normalności. Wizualizacja, która miejmy nadzieję już niedługo stanie się wspomnieniem minionych, dziwnych czasów – mówi Patryk Felmet, dyrektor marketingu Grupy LOTOS.

Grupa LOTOS realizuje kampanię we współpracy ze spółką LOTOS Paliwa i Fundacją LOTOS. – Wspólne działanie jest bardzo ważne, szczególnie w tym trudnym czasie. Nasi klienci mogą przekazywać swoje punkty Navigator na badania nad leczeniem koronawirusa. W ten sposób każdy z nich dokłada swoją cegiełkę w budowaniu wspólnego celu, jakim jest powrót do normalności – dodaje Wojciech Weiss, prezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa.

Punkty Navigator można przekazać logując się na stronie www.lotosnavigator.pl. Każde 650 punktów to 10 zł, które Fundacja LOTOS przekaże placówkom badawczym.

Grupa LOTOS od początku pandemii włącza się w walkę z jej skutkami. Koncern przekazał ponad 7,5 mln zł na wsparcie polskiej służby zdrowia. Umożliwił też służbom mundurowym darmowe tankowanie na wybranych stacjach LOTOS i korzystanie z darmowego ciepłego napoju. Więcej o zaangażowaniu Grupy LOTOS w akcje pomocowe dotyczące pandemii koronawirusa można przeczytać na www.lotos.pl.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3