Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Z kont Inteligo PKO BP zniknęły pieniądze

GEG
KONTROWERSJE. Po zmianach w systemie informatycznym banku PKO BP użytkownicy kont Inteligo skarżą się na obciążanie ich transakcjami, które nie miały miejsca. Choć bank uspokaja, że pieniądze klientów są bezpieczne, one zniknęły z kont.

Niektórzy stracili nawet kilkaset złotych. Trudno się więc dziwić, że w internecie zaroiło się od krytycznych uwag, a na infolinię Inteligo trudno się dodzwonić.

Bank PKO BP przyznaje jedynie, że internetowy system działał wolniej, bo po jego zmianie więcej klientów chciało z niego skorzystać, a do tego księgowane były transakcje z weekendu. Zapewnia przy tym, że pieniądze klientów są bezpieczne, a obecnie przelewy realizowane są bez większych problemów.

Osoby, które mają zastrzeżenia co do stanu konta, powinny jak najszybciej skontaktować się z bankiem.

(GEG)

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikpolski24.pl Dziennik Polski